מכחישי החיסונים מפיצים: הנהג שהתהפך קיבל דום לב בגלל החיסון השלישי

מכחישי החיסונים מפיצים בשעות האחרונות שמועות כי נהג האוטובוס התחסן במנה השלישית כמה ימים לפני התאונה הקטלנית ל

מכחישי החיסונים מפיצים בשעות האחרונות שמועות כי נהג האוטובוס התחסן במנה השלישית כמה ימים לפני התאונה הקטלנית ליד מטה אשר, וחטף דום לב שהביאו לתאונה. אלא שבמשטרה פרסמו את ממצאי הנתיחה לאחר המוות שנערכה לנהג האוטובוס אשר בסון בתאונה הקטלנית סמוך לחורפיש,ממנה ניתן לקבוע אם אירוע רפואי כלשהו גרם לתאונה.

עם זאת, בסון (76) עבר בעבר ניתוח מעקפים מסובך בלבו, אך עוצמת התאונה ועוצמת הפגיעה בו הייתה כל כך קשה שאי אפשר לקבוע בוודאות אם אירוע לבבי גרם לכך שיאבד שליטה ברכב שהוביל עשרות ילדים.
ברשתות החברתיות הוציאו גם שמועות על המשגיח מוולפסון שנפטר בבוקר חג שמיני עצרת מדום לב לאחר שקיבל חיסון שלישי.

בתוך כך, בית הדין האזורי בירושלים נגד מתנגדי החיסונים. אבא שדרש לא לחסן את ילדיו נגד האמא שדרשה לחסן את הילדים בגילאי 13 ו-15.
בית הדין הרבני פסק חד משמעית: האמא רשאית לחסן את הילדים אף ללא הסכמת האבא.

צילום: אייל מרום, איחוד הצלה סניף מעלות

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חבל שאתם לא מביאים גם את הבית דין ממעלב אשומים שפסק בכלל לא להתחסן וזה לאחר ששמע עדויות ורופאים בכירים בעולם.. בעדות.. לא הלכו אחרי הפרסומות של משרד הבריאות.. ישבו וחקרו והגיעו למסקנה שזה מסוכן.

    ת

    ת |
    הגב
  2. מה זה ??? מופץ שמועה על המשגיח ... אשתו סיפרה את זה הוא התחסן ב3 מנות.. תגדיו אתם חושבים שאנחנו משוגעים??? החיסון גורם לדום לב וזה מופיעה גם בדוח של פייזר. אתם תתנו את הדין על השתקת האמת.

    ….

    ... |
    הגב
  3. מכחישי החיסונים... אווו זו כבר הגדרה חדשה... מלא אנשים קיבלו דום לב אחרי החיסון במיוחד השלישי.. וגם הרופאים מדברים על זה שזה פוגע בלב... הנהג היה אדם חולה לב ומי שפרסם את זה זו אחיינית שלו שהוא קיבל דום לב בנהיגה.. ובסטורי שלו אפשר לראות שהוא התחסן.. תתקדמו אקטואליק צאו מהשקר

    ..

    .. |
    הגב