מכירות שמן הזית ברשתות השיווק עלו בשנת 2018 בכ-10.4% ונאמדות ב-261 מיליון ₪

בשבוע שלפני החג ובשבוע החג, ישנה עלייה של כ- 14.5% בכמות שמן הזית מכתית מעולה הנמכרת ברשתות השיווק

לקראת חג החנוכה, משרד החקלאות איגד את הנתונים הדרושים לצריכה נכונה של השמן לקראת החג. ובראש ובראשונה, משרד החקלאות קורא לכלל הציבור להקפיד לצרוך שמן זית ישראלי אשר מהווה תמיכה ישירה בתוצרת ישראלית וחיזוק החקלאות הישראלית!

לקראת חג החנוכה, משרד החקלאות איגד את הנתונים הדרושים לצריכה נכונה של השמן לקראת החג, וממליץ לציבור לצרוך שמן זית ישראלי, אשר מהווה תמיכה ישירה בתוצרת ישראלית וחיזוק החקלאים והחקלאות בישראל. לטובת הדלקת הנרות ולטיגון לביבות וסופגניות, מומלץ לצרוך שמן זית ישראלי!

לטובת הצרכנים, משרד החקלאות מפרסם את המחיר הממוצע לצרכן בשנת 2019 ברשתות השיווק לליטר שמן זית למאכל "כתית מעולה" העומד על 36 ₪. טווח המחירים נע בין 34 ₪ בממוצע בחנויות "הדיסקאונט" ל- 42 ₪ בממוצע בחנויות "בעיר". יש לציין שבשנה זו חלה ירידה של כ-7.5% במחיר הממוצע לעומת אשתקד. המשרד ממליץ לצרכנים לערוך קנייה חכמה ולקנות שמן זית איכותי ישראלי לאחר השוואת מחירים. כמו כן, מהנתונים עולה כי מכירות שמן הזית ברשתות השיווק עלו בשנת 2018 בכ-10.4% בהשוואה לשנת 2017, ונאמדות ב-261 מיליון ₪. עוד עולה מהנתונים כי לקראת חג החנוכה בשבוע שלפני החג ובשבוע החג, ישנה עלייה של כ- 14.5% בכמות שמן הזית מכתית מעולה הנמכרת ברשתות השיווק לעומת כמות המכר הממוצעת (דו שבועית) בשנת 2018.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *