מלחמה באופק? גוף מסחר בינלאומי מצטרף כחבר רחוק בבורסה

מביעים אמון בישראל: ג'אמפ טריידינג, אחד מגופי המסחר המובילים בתחום המסחר האלגוריתמי, החל לפעול היום בבורסה הישראלית

הבורסה לניירות ערך הודיעה כי 'Jump Trading', אחד מגופי המסחר הבינלאומיים, יחל לפעול החל מהיום (שלישי) כחבר רחוק בבורסה הישראלית.

Jump Trading הוא גוף מסחר בינלאומי שפועל בתחום המסחר האלגוריתמי מהמובילים באירופה ומשמש כעושה שוק וספק נזילות בבורסות הגדולות בעולם. ג'אמפ טריידינג מצטרף לשני חברים רחוקים שכבר פועלים בבורסה בתל־אביב וכניסתו כחבר רחוק לבורסה היא יישום התוכנית האסטרטגית של הבורסה שנוגעת להגדלת הפעילות הבינלאומית.

לאור כניסתם של גופי מסחר בינלאומיים והגידול במספר הסוחרים הבינלאומיים, גבר הביקוש מצד גופים בינלאומיים למוצרי הקישוריות, הקולוקשן וצומת התקשורת בלונדון, ולאחרונה אף התווספה צומת תקשורת נוספת מפרנקפורט לתל אביב.

ההשקעה של הבורסה במוצרים אלה בשנים האחרונות היא חלק מתוכנית רחבה יותר להתאמת הבורסה הישראלית לסטנדרטים הבינלאומיים, ונועדה להנגיש ולעודד את גופי המסחר הגדולים בעולם לפעול בבורסה של תל אביב ועל־ידי כך להגדיל את פעילות הזרים בשוק המקומי.

בבורסה אמרו היום כי ככל שיפעלו בה יותר גופים בינלאומיים, כך יגדלו ההשקעות הזרות בחברות ובמשק הישראלי.  בבורסה מאמינים שניתן יהיה לראות חברי בורסה נוספים המצטרפים לבורסה בתקופה הקרובה וזאת כחלק מהתוכנית האסטרטגית של הבורסה להרחבת מספר חברי הבורסה ולחשיפה של המשקיעים הישראלים והבינלאומיים לחברי בורסה מובילים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *