"מסתערבי הר הבית" כיכבו בבית המשפט

בדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של השניים בחמישה ימים, שופטת בימ"ש השלום עדי בר טל דחתה את בקשת המשטרה והורתה על שחרורם של השניים בתנאים מגבילים

בימ"ש השלום בירושלים הורה לפני זמן קצר (ה') על שחרורום של שני "מסתערבי הר הבית" ממעצר. בדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של השניים בחמישה ימים, שופטת בימ"ש השלום עדי בר טל דחתה את בקשת המשטרה והורתה על שחרורם של השניים בתנאים מגבילים.

בדיון ייצג את השניים עו"ד נתי רום מטעם ארגון חוננו. לשאלת עו"ד רום לנציג המשטרה בדיון, האם זו עבירה ליהודים להיכנס בשערי הר הבית ענה נציג המשטרה כן והוסיף כי ישנה החלטת ממשלה שאוסרת את עליית היהודים מהשערים מהם נכנסים המוסלמים, עובדה שאינה נכונה.

לבקשת המשטרה עוכב ביצוע ההחלטה במספר שעות לצורך שקילת ערר מצד המשטרה.

עו"ד נתי רום מסר "‏מדובר במעצר שערורייתי, אנו שמחים כי בית המשפט החליט לשחרר את החשודים ומצרים על כך שהמשטרה ביקשה עיכוב ביצוע.

‏אני מזועזע מהאמירה באולם בית המשפט בירושלים כי אסור על יהודים להיכנס בשערי הר הבית, בהם נכנסים המוסלמים, זו אפליה גזענית, במדינה דמוקרטית שאסור שתתרחש. אנחנו מקווים כי ימ"ר ירושלים ימצא לנכון להשקיע את כוחותיו בפשעים החמורים המתבצעים יום יום בעיר ולא כלפי היהודים שכלל לא ביצעו אף עבירה", סיים עו"ד רום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *