מקלב הצהיר: "לא נתפשר בנושא השבת ואי אפשר למרוח אותנו בנושא"

סגן שרת התחבורה אורי מקלב מיהדות התורה תוקף את הבניה במהלך השבת ברכבת ישראל בניגוד להסכמים הקואליציונים

סגן שרת התחבורה אורי מקלב מיהדות התורה תקף היום את הבניה במהלך השבת ברכבת ישראל בניגוד להסכמים הקואליציונים.

בראיון לרדיו 'קול ברמה' אמר: "אי אפשר להגיד על כל דבר שהוא פיקוח נפש, גם לסלול כביש אדום ולפתוח קופת חולים זה פיקוח נפש. הודעתי לאנשי הרכבת בפגישה אמש כי לא יהיה חילולי שבת, נביא עוד צוותים ועוד חברות ונעשה את העבודה בימי חול".

"העובדים הבינו שאנחנו לא נתפשר בנושא השבת ואי אפשר למרוח אותנו בנושא הזה כי נביא להם יועצים שיראו להם כיצד ניתן לעבוד שלא בשבת. מדיניות הממשלה הזו היא כי יש להביא תכנון אחר שיכבד וישמור את יום השבת".

מקלב עקץ: "חברת מ׳כבדי השבת׳ מאוד גדלה בחודשים האחרונים כל עיתונאי חילוני חשובה לה שמירת השבת כי הם חושבים שעבודות בשבת יביאו להפלת הממשלה. ראש הממשלה צריך לצאת להגנת הציבור חרדי כנגד ההתקפות האנטי דתיות".

על משפטו של אריה דרעי אמר: "צריך לבטל את עילת הסבירות, המשפט כנגד דרעי רק ממחיש את הצורך בכך. השופטים לוקחים לעצמם מרחב פעולה רחב מדי. בית המשפט לא נותן סעד לציבור החרדי ואנחנו נתמודד עם ההשלכות של זה".

לסיום התייחס למכתב של 170 ראש רשויות נגד ההסכמים של הליכוד והחרדים: "ראשי הרשויות נסחפו ועלו על גל ההסתה וההכפשה, תפקידו של ראש העיר לראות את כל ילדי העיר באופן שוויוני, שמענו את זה מאותם ראשי הערים שחתמו אתמול על המכתב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *