מרימים את הרוח: צפו בקליפ פורים שצולם בקבר יוסף

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אירח את מיטב אמני הזמר היהודי ל"טיש פורים" ביקב טורא ברחלים ולראשונה בקבר יוסף • בקליפ משתתפים אהרון רזאל, יצחק מאיר, סיני תור ואחרים

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אירח ל"טיש פורים" את מיטב אמני הזמר היהודי בהם: אהרון רזאל, יצחק מאיר, סיני תור ועוד אמנים מהשורה הראשונה, הקליפ הצטלם בשיתוף פריסמן הפקות, לראשונה קליפ בקבר יוסף. הקליפ צולם לכבוד פורים וכולל 8 שירי פורים מוכרים מ"ויהי בימי אחשוורוש" ועד "ליהודים הייתה אורה".

הצילומים לקליפ החלו ב"יקב טורא" שברחלים והמשיכו משם כאמור לקבר יוסף, בקליפ השתתפו הזמרים: אהרון רזאל, יצחק מאיר, מרדכי יצהר בוימל, סיני תור, אוריה שיף, דוד בן ארזה, אביעד דרף, וברוך וצורי נוקד. את הניהול המוזיקלי עשו "זמרת הארץ" את העיבודים עשו: שמואל בן שחר, יצחק אלחנן דרורי וג'ף הורביץ ואת הבימוי עשה מאודי אלכסלסי.

*ראש מועצת שומרון יוסי דגן* אמר כי: "דווקא בימים לא פשוטים אלו, יש משמעות אדירה, להפיץ את השמחה מלב השומרון, אנחנו נאסוף עוצמה עוז וגבורה, נאסוף שמחה, ומכוח האמונה והשמחה עם ישראל ינצח בשומרון ומתוך כך עם ישראל ינצח בכל מדינת ישראל, זכינו לקיים את חזון הדורות וליישב את השומרון שלנו – לב הארץ הטובה, שנזכה לחיות בה בשמחה, אני מזמין את הציבור להנות ממחרוזת השירים לפורים ולשמוח איתנו ועם השומרון בשמחת החג"

*הזמר והיוצר אהרון רזאל* אמר: "יש הרבה הפקות בהן השתתפתי, היתה בזאת משהו מיוחד. פנו אלי מההפקה והשומרון ואמרו לי: אהרן, מתאים לך להתפלל אצל יוסף הצדיק הערב !? הלב כמובן מתחיל לפעום, היקב ברחלים, הכניסה עם הצבא לציון של יוסף והחברים המתוקים געוולד היו דמעות והרבה הרבה שמחה ולחיים!!"

*הזמר והיוצר סיני תור*: "זכות אינסופית להגיע ליוסף הצדיק אחרי כ"כ הרבה שנים שלא הייתי שם, זה היה כמו חיבוק לנשמה, קסום בצורה בלתי רגילה, גם הלוחמים שליוו אותנו, חלקם הכירו את השירים שלי, ורקדנו יחד, והיו חיבוקים, וצחוקים, היה מדהים ממש מיוחד. הלוואי שזכותו של יוסף הצדיק שהיא למעלה מכל מה שאנחנו מסוגלים להבין תביא לנו חיבורים ושלום ואהבה בתוך עם ישראל כמו שיוסף הצדיק יודע לעשות שהמידה שלו היא שלום. ברכות עלינו ועל כל עם ישראל!"

יוסף פריסמן: "ממש מתרגש להיכנס לפורים עם הקליפ מיוסף הצדיק, זה היסוד של כל יהודי שממנו מקבלים את הרוח החזקה של עם ישראל. אני מתפלל שנכניס את החג בשמחה ונסלק את עמלק ואויבינו מליבנו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *