מתחזק החשד לפיגוע בבאר שבע: הולך רגל בן 18 נדרס, מצבו בינוני

הנהג החשוד, בדואי תושב רהט, פגע בנער והמשיך בנסיעתו • הנער נגרר על גג הרכב עד שנפל על הכביש • עדת ראייה: "הדורס שיחק אותה כאילו שיש לו התקף אפילפסיה"

חשד לפיגוע דריסה בבאר שבע: הולך רגל בן 18 במצב בינוני לאחר שנדרס ברחוב אילן רמון, סמוך לבית הספר הטכני בעיר. אזרחים ושוטרים שהיו במקום הצליחו להשתלט על הנהג, תושב רהט, והוא נמצא בחקירה.

ליאת מאיר, תושבת העיר שהזמינה את האמבולנס, אמרה על הנהג הדורס: "הוא שיחק אותה שיש לו התקף אפליפסיה. ירדתי למטה וראית אותו".

בתיעוד ממקום האירוע, נראה רכב עולה לפתע על המדרכה, פוגע בהולך רגל וממשיך בנסיעה. הוא ממשיך בנהיגה מהירה ובורח מהמקום.

אימו של הפצוע: "הבן שלי התקשר אליי ואמר שרכב דרס אותו, הוא עבר ניתוח בהצלחה וכרגע אנחנו מחכים".

כוחות משטרה פשטו על ביתו של החשוד שנמצא בחקירה. דובר המשטרה ניצב משנה אלי לוי מסר: "כל כיווני החקירה נבדקים – מתחזק החשד שמדובר באירוע על רקע לאומני".

מהנהלת בית הספר בו לומד הפצוע שלחו הודעת עדכון לתלמידים: "באירוע דריסה הבוקר נפגע תלמיד משכבת י"ג מרכב, הנהג הוא בן מיעוטים שנעצר ונמצא בחקירת משטרה. התלמיד טופל על ידי מד"א ופונה באמבולנס לסורוקה".

חובשים של מד"א סיפרו: "כשהגענו ראינו את ההפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב בינוני."

מבית החולים סורוקה נמסר: "לחדר הטראומה סורוקה פונה נער בן 18 לאחר דריסה. לאחר ייצוב מצבו בחדר הטראומה הועבר לחדר ניתוח. הוא סובל מפגיעת גפיים ומצבו מוגדר בינוני".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *