מתכננים חופשה לפריז ? אלו הם המוזיאונים שאסור לפספס !

פריז ידועה בתור עיר האופנה והאהבה, אבל היא גם ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים והמרשימים ביותר בעולם. אם אתם מתכננים טיול לעיר האורות, אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר במוזיאונים הללו שמציעים אוצרות אמנות ותרבות מרהיבים.

חשוב לדעת: המוזיאונים בפריז נחשבים לפופולריים במיוחד ועמוסים במטיילים רבים מכל העולם בכל רחבי השנה. לכן, כדאי להיערך בהתאם כדי לא להגיע לתורים ארוכים ולא לשלם על כרטיסים יקרים יותר. כדאי להתעדכן היטב באמצעות אתרי תיירות ידועים כמו אתר "מטיילים בעולם " (https://www.metailimbaolam.com/) או אתר "מסע אחר" שמציגים תמיד מידע נרחב על המוזיאונים השונים בפריז במחירים העדכניים של המוזיאונים וטיפים על עקיפת התורים.

הלובר

הלובר הוא כנראה המוזיאון המפורסם ביותר בעולם וביקור בו הוא חובה עבור כל מבקר בפריז. המוזיאון מארח כ-10 מיליון מבקרים מדי שנה שבאים להתרשם מאוסף האמנות העצום שלו, כולל מונה ליזה וונוס מילו הידועות לשמצה. גם אם אינכם חובבי אמנות גדולים, זהו מקום שחייבים לראותו לפחות פעם אחת בחיים.

מוזיאון דורסיי

מוזיאון דורסיי הוא אחד המוזיאונים הפחות נודעים בפריז אבל הוא מציג אוסף מרתק של אמנות מודרנית ועכשווית. המוזיאון ממוקם בבית הכפר ההיסטורי של איש העסקים והפטרון של האמנות אנרי דורסיי ומציג יצירות של אמנים כדוגמת פיקאסו, מאטיס ואנדי וורהול. זהו מקום מצוין לחובבי אמנות מודרנית.

מוזיאון רודן

אוגוסט רודן היה אחד הפסלים החשובים של המאה ה-20 והמוזיאון הנושא את שמו מציג את האוסף הגדול בעולם של יצירותיו. המוזיאון ממוקם בלב פריז בבית העתיק שבו חי ויצר רודן ומאפשר הצצה לעולמו האישי של האמן. רודן ידוע בעיקר בשל הפיסול החושפני והאינטימי שלו וזהו מקום מצוין לחוות את יצירתו.

מוזיאון פומפידו

מוסד תרבות ענק ורב-תחומי הממוקם בלב פריז. המרכז כולל מוזיאון לאמנות מודרנית, אולם מופעים, בית קולנוע ועוד. תערוכות האמנות המודרנית הן מהטובות ביותר בעיר וכוללות יצירות של קנדינסקי, מטיס, פיקאסו, דאלי ועוד מיטב האמנים המודרניים. זהו מקום מצוין לבלות בו יום שלם.

מוזיאון ז'קמאר אנדרה

מוזיאון בית קטן אך מקסים המוקדש לחייו ויצירתו של המעצב והאמן ז'קמאר אנדרה שהיה מחלוצי האר-נובו. המוזיאון ממוקם בבית שבו התגורר ז'קמאר וכולל חפצים אישיים, ריהוט מעוצב על ידו, ציורים, פסלים ועבודות גרפיות מרהיבות. זו דרך מצוינת להכיר את הסגנון המיוחד של זרם האר-נובו.

מוזיאון מוסקבה לאמנויות יפות

מוזיאון זה הוא המקום הטוב ביותר בפריז לצפות באוסף עשיר ומקיף של אמנות רוסית. האוסף כולל למעלה מ-300,000 יצירות, החל מאיקונות דתיות וכלה בציורים של קנדינסקי ויצירות אחרות מהמאה ה-20. זוהי הזדמנות נהדרת להתרשם מהמגוון והעושר של התרבות האמנותית הרוסית.

אלו רק חלק מהמוזיאונים ומרכזי האמנות המדהימים שפריז מציעה. ישנם עוד מוזיאונים רבים נוספים במגוון נושאים כדוגמת אדריכלות, אופנה, צילום, מדע, היסטוריה ועוד שכדאי לשלב בביקור בעיר. אין ספק שחובבי תרבות ואמנות ייהנו מגן העדן המוזיאלי הנפרש בפריז שמציע חוויה ויזואלית מרהיבה.

טיפים שכדאי לדעת לפני תכנון הטיסה לפריז

תעודות ואשרות

  • ודא שיש לך דרכון בתוקף לפחות 6 חודשים אחרי הטיסה החזרה. אזרחים ישראלים לא צריכים אשרת כניסה מראש.

טיסות

  • חפש טיסות בדף השוואת מחירי טיסות כדי למצוא את המחיר הזול ביותר. שקול גם טיסה עם חברת לואו-קוסט כמו וואיז אייר או ריינאייר.
  • בדוק אם יש טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון או שדה דב לפריז. זה יחסוך לך חיבור באירופה.

לינה

  • ישנם הרבה מאוד מלונות מומלצים בפריז . שקלו להזמין דירת נופש או B&B קטנה במקום מלון – זול יותר ואותנטי יותר. שכונות מומלצות הן מארה, סן ז'רמן דה פרה, מונפרנאס ומונמארטר.
  • מלונות בוטיק קסומים במיוחד – הבוטיק רג'אנס, הריץ פלאז'אס אתנה ומלון ד'אמאייר.

תחבורה

  • קנה כרטיס ניווט בעלות 10 יורו שנותן לך גישה בלתי מוגבלת לרכבות התחתיות, אוטובוסים ורכבות פרברים באזור פריז. חסך כסף וזמן.
  • הורד אפליקציית מוניות כגון Yango ו-Uber. עדיף וזול יותר ממוניות רגילות או שירות המוניות הפריזאי G7.

איפה לאכול

  • בתי קפה ומסעדות סביב שדרות סן ז'רמן דה פרה, רובע הלטיני ומונמארטר הם המקומות הטובים והאותנטיים ביותר לארוחה.
  • שקול להזמין Food Tours שלוקחים אותך לטעימות מאכלים מקומיים ברחבי העיר.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *