נשיאי המועצות הפליגו בשבח השוטר הדרוזי שנרצח והקריב חייו למען אחרים

ח״כ אוריאל בוסו מסר את המכתב לאביו של השוטר אמיר חורי הי״ד אשר היה נרגש ממכתב הניחומים ששיגר עבורו גדול הדור וקרא את תוכנו בפני הנוכחים.

ח״כ אוריאל בוסו הגיע לעיר נצרת בשליחותו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה למסור איגרת ניחומים אישית להוריו ולבני משפחתו של השוטר אמיר חורי שהקריב את חייו למען הצלת אזרחים בפיגוע הקשה שאירע בשבוע שעבר בבני ברק.

״שמעתי בכאב ובחרדה את מעשיו ופועלו של בנכם אמיר הי"ד אשר מסר נפשו והקריב את חייו בגבורה ובאצילות במאבק עיקש מול המחבל הצורר ימ"ש למען הצלת חייהם של אחרים, והיא זכות עצומה עבורכם ועבורו על שזכה שרבים ניצלו על ידו״.

״אין לי אלא לנחמכם ולברככם יה"ר שהרופא לשבורי לב ירפאכם וינחמכם למצוא מזור ונחמה שלא תדעו עוד צער ויגון ותעמוד זכותו לכל בני המשפחה הנכבדה עד עולם. אכי"ר.״

ח״כ אוריאל בוסו מסר את המכתב לאביו של השוטר אמיר חורי הי״ד אשר היה נרגש ממכתב הניחומים ששיגר עבורו גדול הדור וקרא את תוכנו בפני הנוכחים ביניהם מפכ״ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך.

מוקדם יותר מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א אמר לסגל הפיקוד הבכיר של מחוז תל אביב המלווים בסגר"ע בני ברק מנחם שפירא, רב המשטרה הרב רמי ברכיהו, רב המחוז הרב קב, היועץ האסטרטגי אליהו ארנד ויועץ ממ"ר דן קובי פרטיג שעלו להתברך לקראת חג הפסח: "השוטר הגוי שנרצח בפיגוע זכה לזיכוי הרבים ומת למען הצלת תושבי העיר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *