נתניהו הדליק את מירון: "מהסקרים הפנימיים הליכוד כבר עם 35 מנדטים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, עלה בצהרים לציון הרשב"י במירון והשתטח על קברו של הצדיק בתפילה שייבחר שוב בפעם השישית לראשות הממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, עלה בצהרים לציון הרשב"י במירון והשתטח על קברו של הצדיק בתפילה שייבחר שוב בפעם השישית לראשות הממשלה. "זכיתי להתפלל ולהדליק נר בקבר הרשב״י למען כל אזרחי ישראל", אמר נתניהו והוסיף: "הדלקתי נר לעילוי נשמת רבי שמעון בר יוחאי, לרפואת רעייתי שרה ולהצלחת כלל עם ישראל".

הכתבת הפוליטית של מעריב אנה ברסקי צייצה בטוויטר כי על פי סקרים פנימיים נתניהו עובר את ה-35 מנדטים, "לנתניהו החילוני יש סיבות טובות להשתטח על קברי צדיקים ולהעביר איזה מסר גם משם , למעלה). היא הוסיפה וכתבה: "אומרים לי יודעי דבר בליכוד כי על פי הנתונים שהם מקבלים מהסקרים והמחקרים שנעשים שם בכל יום כמעט, הליכוד כבר עלה ל-35 וזה עוד לפני הגוועלד."

בסקר של חדשות 12 הליכוד מטפס ל-30 מנדטים, בעוד 4 מפלגות 3 מהשמאל נמצאות על גבול החסימה, בחישוב מתמטי די פשוט נראה כי במידה ו2 מפלגות מהשמאל לא עוברות את החסימה אזי שעל פי חוק באדר- עופר, דווקא המפלגה הגדולה עשויה לזכות בנתח של 2 מנדטים לפחות מהשלל שיותירו המפלגות שלא עברו, בנוסף, יש לזכור כי ליכודניקים רבים נוהגים להונות את הסוקרים ולהשיב כי הם תומכים לגנץ או למרץ, כך יוצא שהליכוד נמצא כעת על 35 מנדטים לאור הצלחת מבצע החיסונים ופתיחת המשק שהצליח החזיר את החיוך לישראלים. לעומת זאת, במטה סער מדווחים על אווירת נכאים לאור העובדה כי רק 35 מהנשאלים (מבין 10 מנדטים) השיב כי יצביעו לתקווה חדשה. במקרה כזה, סביר להניח שסער יקבל באיזור 7 מנדטים ולפיד אמור להתנפח ל-23 מנדטים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *