סמכויות משרד הבט"פ: היועמ"שית בהתנגשות חזיתית עם בן גביר והליכוד. צפו

בן גביר מגיב לפרסומים על התנגדותה של היועמ״שית לחוק הסמכויות שלו – ״מתקשה להבין איך היועמ״שית הזדרזה לקבוע עמדה בהצעת חוק שהוגשה רק ביום חמישי". צפו בראיון ב-12

תמר אלמוג בפרסום ראשון ב׳כאן חדשות׳: היועצת המשפטית לממשלה צפויה להתנגד להצעת החוק של בן גביר עם השינויים בסמכויות המשטרה והמשרד לביטחון הפנים.

בן גביר מגיב לפרסומים על התנגדותה של היועמ״שית לחוק הסמכויות שלו – ״מתקשה להבין איך היועמ״שית הזדרזה לקבוע עמדה בהצעת חוק שהוגשה רק ביום חמישי. זה אותה יועמ״שית שאפשרה לבר לב לקבל החלטות פוליטיות במשרד לביטחון הפנים, ונתנה ידה לכל מהלך דורסני ובלתי חוקי שקידמה הממשלה, כגון מינוי רמטכ״ל ואישור הסכמים מדיניים בתקופת בחירות״.

עוד מתגובת בן גביר על היועמ״שית – ״היא הספיקה לגבש עמדה שלילית בתוך יממה אחת בלבד נגד הצעת החוק שלי, שתכליתה העצמתה של הדמוקרטיה הישראלית, והחזרתה של המשטרה לפעול על פי רצון העם. זו הצהרה מאכזבת מאוד של היועמ״שית, שמעמידה בסימן שאלה גדול את עמדותיה המקצועיות״.

בכיר בליכוד לבועז גולן: ״יועמ״ש ילמד בקרוב לייעץ בלבד ולתת את הדרך לנבחרי הציבור להגיע לתוצאה שהם מבקשים להגיע אליה. זה תפקיד יועץ משפטי. תם עידן הסנדול על רקע פוליטי. מעתה – מקצועי בלבד״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *