סערת ה'נדרים'. החברה טוענת: "עסקן מבני ברק שמנהל את המאבק"

המטרה היחידה והסופית ‏היא הסרת כל העמדות כולן ללא יוצא מן הכלל, בעוד דעת רוב מוחלט של רבני ישראל מכל העדות והחוגים היא שמכשיר זה רבה תועלתו הוודאית מנזקו

הצבתם של מכשירי ה'נדרים פלוס' בבתי המדרש ממשיכה להסעיר את הציבור החרדי, עשרות מכשירים נופצו עד כה בערים בני ברק, ירושלים, בית שמש, פתח תקוה, טבריה, וצפת. ל'אקטואליק' נודע כי עד שלא יתקבל פסק ברור מגדולי הדור ובתי הדין בכמה בתי מדרש הוחלט לחסום את השימוש במכשיר למרות שהוא ממשיך לפעול.

ב'נדרים פלוס' מתייחסים למאבק האחרון נגד ניפוץ מכשיריהם המוצבים ברוב בתי הכנסת ואומרים כי בימים האחרונים ניסו לגשש ולהבין מה מטרת המאבק האגרסיבי המתנהל נגדם. זה לא היה ‏קל לאור העובדה שאף גורם לא פנה אליהם בדרישות כלשהן ולדבריהם הם יתקשו לאתר את הגורם האמיתי ‏שמנהל את המלחמה הזו.

עוד אמרו: "עמדנו בקשר עם טובי העסקנים ופעילי המאבקים נגד פגעי הטכנולוגיה מכל העדות והחוגים כולל אנשי הישוב הישן ולאחר תחקיר מורכב התברר כי מאחורי הכול עומד אדם אחד מבני ברק מקורב להגרצ"מ זילברברג שקידש מלחמה על נוכחות האינטרנט במרחב החרדי ‏בכלל".

"כולנו מייחלים ומצפים ליום שבו כל הרשעה כולה כעשן תכלה וניגאל מהצרה הנוראה הזו צרת האינטרנט שמהווה חורבן נורא לכל העולם כולו, גויים ויהודים להבדיל, אמנם למרבה הצער כל זמן שלא נזכה לגאולה הזו הרי שהעולם כולו מתנהל באמצעות הקליפה הזו שבאה לידי שימוש ביום יום של כל אדם, מכספומטים, מכשירי תיקוף רב קו, מצלמות אבטחה בבתי כנסיות, קול הלשון ועוד".

"‏אך אותו עסקן מבני ברק שמנהל את המאבק לא בא אלינו בדרישות. המטרה היחידה והסופית ‏היא הסרת כל העמדות כולן ללא יוצא מן הכלל, בעוד דעת רוב מוחלט של רבני ישראל מכל העדות והחוגים היא שמכשיר זה רבה תועלתו הוודאית מנזקו, ובעצם יש כאן ניסיון לכפות את ‏דעתו על כל כלל ישראל". ‏לשון ההודעה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *