פיקוח נפש: זק"א ומשרד הבריאות בהודעה דחופה למגזר החרדי

נגיף הקורונה ממשיך להכות במגזר החרדי, הערב פרסמו במוקד זק"א כי בחתונה רבת משתתפים שהתקיימה בניגוד להוראות משרד הבריאות בעיר מודיעין עילית, השתתף גם חולה קורונה, כמו כן גם בתפילה מרכזית שהתקיימה בודיעין עילית, ידע הציבור ויזהר!

הודעה דחופה התפרסמה הערב ע"י מוקד זק"א לפיה "כל מי שהיה ביום רביעי שעבר כ"ט באדר ברחוב שערי תשובה 28 מודיעין עילית והשתתף בחתונה בין השעות 14:00-14:30 בצהריים, וכל מי שהשתתף בתפילה ברחוב אבני נזר 6 מודיעין עילית, בכל יום הרביעי שעבר (כ"ט באדר) נא להיכנס לבידוד מיידי ולהודיע על כך למשרד הבריאות *5400, עקב גילוי חולה קורונה שהיה במקום".

בהודעה נכתב כי "מדובר באדם בן 76 עם מחלות רקע רבות ממודיעין עילית, האדון נבדק במיון בבית חולים שיבא ביום חמישי ושוחרר הביתה, היום התקבלה התשובה שהוא חולה קורונה, משרד הבריאות לא הצליח לאתר אותו, הוא לא ענה בטלפון. צוות מתנדבים של זק"א הוקפץ לאתרו, החולה אותר בביתו כשהוא מסב לשולחן שבת עם אשתו והילדים. הוא נלקח לאשפוז וכל משפחתו הוכנסה לבידוד".

לסיום נכתב כי "מהחקירה עלה שהאדון נכח ביום רביעי שעבר בחתונה רבת משתתפים, למרות האיסור, ואף נוכח בתפילות במניין שלם מספר פעמים. מדובר בפיקוח נפש של ממש, עשרות אנשים שהיו בסביבתו כולל חובשים שטיפלו בו בבית לפני הגעתו לחדר מיון, נדבקו מהחולה המאומת הזה, ביניהם קשישים ובעלי רקע בריאותי בעייתי, וזה מהווה בפניהם שאלה של חיים או מוות. כנסו מיידית לבידוד והודיעו על כך למשרד הבריאות *5400"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *