פצצה מתקתקת: השב"כ חיסל 3 מחבלים בכירים בשכם

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, סוכלה חוליית טרור מאיזור שכם אשר אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צהל ואזרחים ישראלים בשבועות האחרונים. גורם ביטחוני: "החוליה שחוסלה הייתה בבחינה פצצה מתקתקת ותיכננה פיגועים נוספים"

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, סוכלה חוליית טרור מאיזור שכם אשר אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צהל ואזרחים ישראלים בשבועות האחרונים. גורם ביטחוני: "החוליה שחוסלה הייתה בבחינה פצצה מתקתקת ותיכננה פיגועים נוספים".

3 מחבלים חמושים שהיו ברכב נהרגו במהלך התקלות עם כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

מדובר ב-3 מחבלים בכירים של החמושים של גדודי אל אקצא של התנזים בשכם רק לפני מספר ימים 3 המחבלים שחוסלו הביאו הצהרה עם מאות חמושים על תחילת התקוממות חמושה של גדודי אל אקצא בגדה

מקורות בשכם מוסרים כי המבוקש אבראהים אלנאבלסי עודנו חי ולא היה ברכב שהותקף. לטענתם זהות הגופה השלישית עדיין לא ידועה.

שר הביטחון, בני גנץ מסר:"‏אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם."

מפקד הימ"מ נצ"מ ח': "בשבועות האחרונים היחידה נערכה עם שירות בטחון כללי וצהל על מנת לעצור חוליית מחבלים שמבצעת פיגועי ירי נגד כוחות צה״ל במרחב שומרון .

כוחות היחידה והשב״כ פעלו סביב השעון בכדי לעצור את חברי החוליה. הלוחמים פעלו במקצועיות, דבקות במשימה תוך חתירה למגע. בראשות החוליה נתפסו 2 נשקי m16 במהלך המעצר ניסו לפתוח באש ונוטרלו.

שיתוף הפעולה של היחידה השב"כ וצה"ל הינו שובר שיוויון בלחימה בטרור, חוליות המחבלים ידעו שהשב״כ והימ"מ בשת״פ צה"ל יגיעו לכל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו ובאזרחי מדינת ישראל."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *