"פקחים בודקים אותנו כמו גנבים": מאות בחורי ישיבות הפגינו בקריית ספר נגד חברת 'קווים'

מאות בחורי ישיבות חסמו אתמול את הכניסה לקריית ספר במחאה על השירות הגרוע של חברת קווים וההצקה החוזרת ונשנית של הפקחים כנגד הנוסעים בתחבורה ציבורית.

מאות בחורי ישיבות חסמו אתמול את הכניסה לקריית ספר במחאה על השירות הגרוע של חברת קווים וההצקה החוזרת ונשנית של הפקחים כנגד הנוסעים בתחבורה ציבורית.

לקראת השעה תשע התייצבו מאות בחורי ישיבות מכל הישיבות באיזור, והחלו למחות כנגד חברת קווים. במודעה שפורסמה קודם לכן נכתב כי חברת קווים לא מספקת שירות כנדרש ואוטובוסים רבים לא עוצרים בתחנות, כן נטען כי הנהגים נוסעים בצורה מסוכנת בעיר ומסכנים את חיי התושבים.

אלא שעיקר הטענות שהביאו להפגנות היו פקחים שעולים בכל כמה דקות לאוטובוסים, ומחפשים בנרות את הנוסעים שבמקרים רבים נתקלים בבעיות ב'רב קו', "בעוד במודיעין יש 4 פקחים- במודיעין עילית יש כמה עשרות פקחים". לדברי מארגני ההפגנה מתייחסים לנוסעים "כאחרוני הגנבים".

ההפגנה נמשכה עד השעות המאוחרות של הלילה וגרמה לפקקים רבים ברחבי העיר, עימותים רבים נרשמו בין מפגינים לשוטרים שבאו לפזר את ההפגנה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גנבים

    לצערי אני נתקל כל יום בדבר הזה שחרדים עולים לאוטובוס ואין להם רב קו או רב קו ריק ואומרים שנשלם מחר זה מעשים שבכל יום ויום התשובה שלי להם האם בסופר אתם גם באים בלי כסף ומבקשים לשלם מחר? האם אלה שעולים מאחורה באים לשלם האם כשעולים עם שני ילדים משלמים על עוד נסיעה התשובה לא לא כולם יש הרבה ולכן אתם מפחדים מפקחים?

    אבי |
    הגב
  2. אני נהג אגד.עבדתי המון עם החרדים חברת קווים צודקת לחלוטין

    אני נהג אגד עבדתי המון עם החרדים חברת קווים צודקת לחלוטין

    ניסן |
    הגב