פתרון הגיבוי האידיאלי: הכירו את מערכת Rubrik

Rubrik נחשבת לאחד הסטרטאפים הצומחים ביותר בעמק הסיליקון: כל הסיבות לשימוש בכלי החכם הזה

מערכת Rubrik היא מערכת חדשנית וייחודית לניהול המידע הארגוני בחברה שלכם, זאת בנוסף לאפשרויות גיבוי שונות אשר המערכת מציעה בעת השימוש בה על ידי יזמי הייטק.

מערכת Rubrik מתפקדת בצורה אופטימלית על ידי שימוש ביכולות מתקדמות רבות, יכולות אשר ממקמות את Rubrik בראש הרשימה כאחד הפתרונות היעילים ביותר עבור חברות הייטק וארגוני אנטרפרייז.

Rubrik נחשבת לאחד הסטרטאפים הצומחים ביותר בעמק הסיליקון. החברה חוותה גידול מרשים ביותר שהפך אותה לאחד הסטארטאפים המשמעותיים אשר קיימים בתוך שש שנים בלבד. נכון למדידה שנערכה בשנת 2022, חברת Rubrik מונה כ-2500 עובדים בכל רחבי העולם.

החשיבות בשימוש במערכות נתונים בהייטק

כאשר מדובר על יזמות הייטק ועל יזמות עסקית בכלל, אחד הדברים החשובים ביותר בעת בה אתם מנהלים עסק הוא לדאוג לניצול נכון של המשאבים אשר עומדים לרשותכם, זאת מאחר וניצול נכון שכזה יכול להביא לצמצום משמעותי בעלויות ובכך להגדלת פוטנציאל הרווח. על כן, אין זה מקרי כי יזמי הייטק רבים בוחרים לשכור את השירותים של חברות חיצוניות אשר מציעות מערכת המספקת פתרונות יעילים עבור צרכים של יזמי הייטק.

מערכת Citrix הידועה מספקת ללקוחותיה פתרון וירטואליזציה נרחב, פתרון אשר מקל משמעותית על עבודתם ועוזר להם לייעל את תפוקת העסק שלהם בקנה מידה גדול.

כמו כן, כאשר אנו מדברים על חברת Rubrik יש לציין כי מדובר באחת החברות הגדולות בתחום פתרונות הגיבוי, זאת בעוד כי מייסדי Rubrik הם יוצאי ענקיות הטכנולוגיה "פייסבוק", "גוגל" ו"אורקל".

בתור חברה שמבינה את הצורך העמוק של לקוחותיה בניהול נתונים איכותי, Rubrik החליטה גם להשיק מוצר אשר נקרא Rubrik Alta, מוצר שעיקר מטרתו הינו להוות את הפתרון האידיאלי ביותר לניהול בענן.

יתרונות של שימוש בRubrik

לשימוש במערכת של Rubrik יתרונות רבים, זאת מאחר ומדובר במערכת אשר נועדה לספק את הפתרון היעיל ביותר לצרכנים השונים מתעשיית ההייטק בכל הנוגע לגיבוי וניהול של נתוני העסק. כמו כן, יש לציין שבזכות היכולות המתקדמות של המערכת ומוצריה, חברת Rubrik מנגישה את תחום ענני המידע לארגוני אנטרפרייז.

הנגשה זו מתבצעת על ידי תמיכה איכותית מצד Rubrik, תמיכה אשר מאפשרת לארגוני אנטרפרייז אשר נזקקים לשירותים אלו ליהנות מרמת ביצועים גבוה ואבטחה מקסימלית בצורה פשוטה וידידותית מאוד למשתמש.

ראוי לציין כי השימוש בRubrik מאפשר גיבוי אוטומטי, זאת בעוד כי Rubrik גם ידועה בזכות התאוששות מהירה להפליא במקרים חריגים של כשל אחסוני ואף גם אירכוב נתונים שנערך באופן שאינו מוגבל.

מפאת כל יתרונות אלו, אין ספק כי העבודה עם Rubrik היא אפשרות כדאית לכל דבר ועניין במידה ואתם בעלים של ארגון אנטרפרייז אשר מעוניין לספק לעסק שלו את הטוב ביותר שמגיע לו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *