צעירות דתיות הביאו לעידת סילמן משלוח מנות: "תפרקי את הממשלה"

קבוצה של בנות מ 'צעירות נעם' הגיעו לכנסת כדי להביא ליו"ר הקואליציה עידית סילמן משלוח מנות אליו מצורף מכתב בו ביקשו – "מי יודע אם לא לעת הזאת הגעת למלכות, פרקי את הממשלה"

מספר בנות מקבוצת 'צעירות נעם' הגיעו הערב (ה') לכנסת ישראל כדי להביא משלוח מנות ליו"ר הקואליציה עידית סילמן, אליו הן צירפו מכתב בו ביקשו ממנה: תפרקי את הממשלה הרעה הזאת.

לשון המכתב: "אנו בנות הנוער של מפלגת נעם. בימים אלו, בהם הממשלה מחוקקת חוקים כה קשים נגד זהותה היהודית של המדינה ונגד מוסד המשפחה המקודש בעם ישראל מדורי דורות, אנו בנות הנוער, חשות פגועות מהתנהלותה של המדינה וכואבות מאד את הפגיעה לדורות בעמנו היקר.
בתור יושבת ראש הקואליציה, אנו יודעות עד כמה מעמדך משמעותי בכנסת וכמה כח נתון בידייך.

רגע לפני פורים, היה חשוב לנו לבוא אלייך ולומר לך שכבר לפני יותר מאלפיים שנה היו יהודים רבים שטעו, ונהנו מסעודתו של אחשוורוש. זו סעודה שהאוכל בה היה כשר למהדרין, וכנראה היא גם אפשרה ליהודים לחזק ערכים של ערבות הדדית ודאגה לחלש. אולי הם גם חשבו שיש קידוש ד' גדול בזה שהם שותפים למשפחת העמים.

אבל המגילה וחז"ל מלמדים אותנו שהקב"ה חשב אחרת. הוא לא רצה שיחזקו ערכים תוך כדי שותפות בדריסה וביזוי של המקדש וכליו. הוא לא שמח כשהרבו אהבה וערבות הדדית תוך כדי שמחקו את שם ד' ואת תורתו. ואנחנו מאמינות בך, עידית, בלב שלם. מאמינות, שכמו שהיהודים חזרו בתשובה בזכות מרדכי ואסתר, ולמרות שנגזרה גזירה על היהודים הם לא ניסו להתחבא ולהחביא את יהדותם אלא התכנסו סביב מרדכי.

גם את תתעשתי, תפרקי את הברית הרעה שנכרתה עם אויבי ישראל, ותחזרי להיות חלק משמעותי מהנהגת עם ישראל, על פי תורת ישראל. מרדכי היהודי אומר לאסתר – "ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות", ואנו שואלות אותך עידית – הגעת רחוק, הגעת גבוה, את יו"ר הקואליציה. מי יודע אם לא לעת הזאת הגעת למלכות?! כדי לפרק את הממשלה הרעה הזאת. אם באמת רצונך ללמוד מאסתר המלכה, קומי, הושיעי את ישראל, ופרקי את הממשלה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הייתי מביא לה רעת. כלבת כלבה פפפוון

    פפועע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. היא לא אסתר היא זרש היא והכלבת כלבה שקד פפפווועעע

    ברור מאוד

    לא נשכח ולא נסלח |
    הגב