קוטלר מזימה את הטענות: "עורבא פרח"

בפוסט שפרסמה קוטלר בעמוד הפייסבוק שלה היא הגיבה לטענות המיוחסת לה: "לא היו דברים מעולם. כל טענותיה של התחקירנית הן עורבא פרח. שקר וכזב

שעות לאחר שפורסם בוינט כי תחקירנית בערוץ 10הגישה תלונה במשטרה על אשת התקשורת אושרת קוטלר בטענה שכאלה אותה בחדר וצרחה עליה, אשת התקשורת מגיבה לטענות.

בפוסט שפרסמה קוטלר בעמוד הפייסבוק שלה היא הגיבה לטענות המיוחסת לה: "לא היו דברים מעולם. כל טענותיה של התחקירנית הן עורבא פרח. שקר וכזב. בשיחה אליה זומנה התחקירנית נכח גם עורך התוכנית ניר בכר. שנינו עיתונאים ותיקים. שנינו נדהמנו מעוצמת המהומה שהתחקירנית החליטה לחולל בכוונת מכוון בשיחה הזאת".

לדברי קוטלר, "למרות חוסר שביעות רצון מתמשך מהתנהלותה המקצועית. אלא שהיא, מצויידת באמצעי הקלטה, בחרה להוביל את השיחה לצעקות כשהיא מטיחה בנו שוב ושוב שאנחנו מתנכלים לה ורוצים לפטר אותה".

קוטלר הודתה כי לא התאפקה: לצערי נגררתי לצעוק חזרה. תבעתי ממנה לשבת רק כדי שתקשיב לדברנו. איש לא איים. איש לא 'כלא'. בדיוק להיפך, הוצע לה לנסות לפתוח דף חדש במסגרת עבודתה".

קוטלר קראה לעובדת "לפרסם לא רק ציטוטים חלקיים מהשיחה, אלא את הדברים במלואם, וגם שיחה נוספת שיזמתי למחרת ושבה הצטערתי על הטונים הגבוהים. 27 שנים אני עובדת לצד תחקירנים, כתבים מפיקים ועורכים. כולם יעידו שהמגזין הוא משפחה חמה ותומכת. צר לי שהפעם בחרה העובדת לנהל מסע הכפשות נגדי ונגד מעסיקיה".

מוקדם יותר פרסמנו כי עובדת בכלי תקשורת גדול הגישה היום (ד') תלונה במשטרה נגד העיתונאית אושרת קוטלר שתחתיה עבדה, בטענה שהתעמרה בה ואף הגדילה לעשות שכלאה אותה בחדרה ותקפה אותה תוך שהיא מושיבה אותה בכוח על כיסא. הרקע לאירועים, על פי הפרסום בוינט – העובדת נעדרה מהעבודה לעיתים תכופות בשל מצבה הבריאותי.

על פי הפרסום בוינט, הבוקר היא הגיעה לאחת מתחנות המשטרה באזור המרכז ועמה הקלטות המוכיחות את טענותיה.

בתלונתה היא הדגישה כי היא אובחנה כסובלת ממחלה קשה מאוד ועל כן נאלצה להיעדר מהעבודה לצורך בדיקות רפואיות. אשת התקשורת ובכיר אחר הגיבו עליה כי אם תיעדר ולא תביא את התיק הרפואי שלה – הם ייאלצו לפטר אותה.

בהקלטות שבידה, אשת התקשורת נשמעת אוסרת עליה בצעקות: "שבי פה ותשתקי".

העובדת, שאלה את אשת התקשורת האם היא רוצה לפטר אותה, וזו, הלמה בשולחן וצעקה: "לא! אם אני רוצה לפטר אותך – מחר בבוקר אני עושה את זה. את חושבת שיש לי בעיה? אני שמה Damn על מישהו?".

עו"ד יניב שגב, המייצג את המתלוננת, אמר: "כשהודיעו למרשתי את בשורת האיוב שלפיה חלתה במחלה קשה וסופנית – היא ציפתה לקבל חיבוק ולא מכות, איומים והתעללות מצד אשת התקשורת. אף שהדבר הובא לידיעת מנכ"לי הערוץ ויועציו המשפטיים, בחרו הם להשתיק את הפרשה ולא לעשות דבר".

אשת התקשורת מסרה בתגובה לוינט: "זה מופרך לחלוטין, שקר וכזב. מדובר באישה בעייתית ואני לא מתכוונת להתייחס יותר לנושא הזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *