קורס צילום בסמארטפון – למה משתלם לקחת קורס ולא להסתפק בלמידה עצמית

 

מכשיר הסמארטפון, מזמן כבר לא משמש אותנו רק לצורך שיחות והודעות. יהיו שיאמרו שזה השימוש הפחות שכיח שלהם במכשיר. מרבית השימוש הוא לצורכי צילום תמונות וסרטונים ופרסומם ברשתות חברתיות שונות. יש מי שמצלם ומפרסם לצרכים אישיים ויש מי שעושה את זה לצרכים מקצועיים ועסקיים.

אם כך הדבר, אזי באופן טבעי הדבר הנכון לעשות הוא ללמוד כיצד להפיק מהמצלמה במכשיר הרבה יותר ממה שניתן לראות במראה ראשון. כלומר, ללמוד כיצד למצוא פונקציות מתקדמות ואיך להשתמש בהן, בשביל להפיק תמונות וסרטונים ברמה גבוהה. כאלה שיהיה נכון ומשתלם לפרסם אותם ברשתות חברתיות ובמקומות אחרים.

האופציות העומדות בפני משתמשים המעוניינים להפיק תועלת מרבית מהמכשיר שברשותם, הן: לעבור קורס צילום בסמארטפון וללמוד באופן מקצועי בעזרת צלמים מנוסים או להשתמש בסרטונים ומדריכים שונים בשביל ללמוד באופן עצמאי איך להשתמש במצלמה ולהפיק ממנה את המיטב.

האופציה השנייה, קרי קורס צילום בסמארטפון היא הרבה יותר נכונה ומשתלמת מאשר למידה עצמית. היא תאפשר למשתמשים לגלות פונקציות מתקדמות יותר ולהפיק את המיטב מהמכשיר שלהם בצורה פשוטה ויעילה. מעבר לכך, התהליך יהיה הרבה יותר מהיר ויסודי וכן הם יוכלו ליהנות במהלך הקורס גם מהבנה טובה יותר של עולם הצילום באופן כללי, דברים שלא קשורים רק למכשיר עצמו אלא לדברים מעבר.

מה היתרונות של קורס צילום בסמארטפון על פני למידה עצמית?

יתרון ראשון ובולט זו העובדה שהקורס מועבר על ידי איש מקצוע, מומחה בתחום, שיש לו ניסיון הן בצילום והן בהדרכה, בין אם זה בהדרכת סדנאות צילום ובין אם בהדרכה במסגרת קורסים לצילום.

יתרון שני, הקורס מציג תוכנית לימודים סדורה אשר נכתבת על ידי איש מקצוע בהתאם לפרמטרים שונים. להבדיל מלמידה עצמית שמציעה סרטון ספציפי על פונקציה מסוימת או אפילו מספר פונקציות, הרי שבמסגרת קורס אפשר ללמוד על מכלול רחב של פרטים ודברים שיכולים לעזור למשתמשים כיצד לעבוד נכון עם המכשיר.

יתרון שלישי זו העובדה שניתן לייצר תקשורת פעילה מול המרצה וכן מול סטודנטים אחרים. התקשורת מאפשרת לעלות שאלות, להציג דברים שונים ולקבל מענה על כל דבר שקשור לנושא. בלמידה עצמית, אין מי שיענה וצריך לחפש את הפתרונות בעצמנו.

יתרון רביעי, במסגרת הקורס לא רק לומדים היבטים תיאורטיים או טכניים אלא עוסקים בצילום ממש, באופן מעשי. בין אם זה צילום יום או לילה, צילום חוץ או פנים, צילום רגיל או עם אפקטים ועוד. התרגול בזמן אמת הוא חשוב ובעיקר הפידבק שמקבלים מהמדריך ומהסטודנטים מסביב.

קורס צילום בסמארטפון יכול להתאים לכל אחד. לא צריך להיות צלם או בעל מקצוע אחר בשביל ללמוד את התחום. כל אחד יכול להיעזר בו ולקבל דרכו כלים כיצד לעבוד נכון וטוב יותר עם המכשיר שלו בזמן שהוא מצלם תמונות או סרטונים.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *