ראשי יו"ש הפגינו מול ביתו של גנץ על הפקקים ליד מודיעין עילית

ראשי מועצות מיו"ש הקימו היום (ג') אוהל מחאה סמוך לביתו של שר הביטחון, בני גנץ כדי לדרוש ממנו פתרון מיידי לפקקי התנועה ביו"ש. ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "אנחנו מרגישים במצור, תעצור את הטירוף הזה"

ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן וראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי הגיעו היום (ג) למאהל מחאה שהקימו מול ביתו של שר הביטחון, בני גנץ בראש העין.
ראשי הראשויות מתכוונים למחות מול ביתו של שר הבטחון גנץ בימים הקרובים ולזעוק את תסכולם של תושבי הישובים שנמצאים בסיטואציה לא נורמאלית בפקקים מיותרים ולעיתים גם מסכני חיים.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר במאהל: "בשבועות האחרונים תושבי בנימין במצור. גברים, נשים וילדים רוצים להגיע לעבודה , למוסדות החינוך , לבתי הספר ולטיפולים אך זה בלתי אפשרי. בשעות הבוקר הם צריכים לצאת בשעה 5:30 כדי לזכות לעבור במחסום אחרי המתנה של למעלה משעה. הדבר הזה לא סביר ולא הגיוני."

ישראל גנץ הוסיף: "יש למשרד הביטחון אחריות לבנות את המחסומים בהיגיון ולהעביר את הפועלים הפלסטינים בצורה שלא תפגע בחיי התושבים. אזרחי בנימין ויהודה שומרון הם לא סוג ב'. האחריות של שר הביטחון היא להעביר פועלים, לתת לתושבים לעבור בביטחון אבל לעבור. אי אפשר לחסום אותנו מידי יום בצורה לא הגיונית. אנחנו נהיה כאן, בראש העין ליד ביתו של הביטחון, נישן כאן הלילה עד שימצא פתרון לתושבים כי אין לנו ברירה אחרת".

יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: "נמאס לנו לעמוד במעברים. באנו לעמוד כאן בראש העין מול ביתו של שר הביטחון בני גנץ, במקום נסיעה של 9 דקות עד לירושלים, כל בוקר אנחנו עומדים למעלה משעה בגלל שהמעברים לא מוכנים לקלוט קהל. ההתיישבות מתפתחת והאוכלוסייה הערבית גדלה. המעברים פשוט לא מתפקדים. האם מישהו מתעורר? האם מישהו מתכנן שינוי? ממש לא. לאף אחד לא אכפת מאתנו. אנחנו באנו לכאן לביתו של שר הביטחון בני גנץ כדי לדרוש ממנו להיכנס לעובי הקורה, אנחנו חייבים לחיות חיים נורמליים. אנחנו חייבים לנוע בכבישים ולא לעמוד בכבישים".

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי הוסיף ואמר:
"המעברים ביהודה ובשומרון לישראל נבנו לפני כמעט 30 שנה. המעברים יועדו למעט מאוד רכבים ומשאיות ולמעט פלשתינים שעוברים מיהודה ושומרון לישראל. היום כמעט אחרי 30 שנה לא נעשה שום דבר. העומסים הם בלתי נסבלים, הן על הצירים והן על הכבישים והן על האנשים. באנו פה לומר. די זה נמאס! את הדבר הזה חייבים לשנות מהייסוד במעברים כמו שצריך"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *