ראש הממשלה: הרחקת המחבלים מגבול הצפון היא יעד לאומי

נתניהו אמר את הדברים לשר ההגנה של צרפת בפגישתם בירושלים. בתוך כך תקף חיל האוויר שוב ושוב בלבנון

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (שני) עם שר ההגנה של צרפת, סבסטיאן לקורנו. הפגישה התקיימה בלשכת ראש הממשלה בירושלים. בפתח הפגישה ביקש ראש הממשלה מהשר הצרפתי למסור לנשיא צרפת, עמנואל מקרון, את תודתו העמוקה על חלקו בהעברת התרופות לחטופים בעזה. ראש הממשלה נתניהו ציין כי ישראל עדיין ממתינה להוכחה כי התרופות הגיעו ליעדם והדגיש כי יש לעקוב אחרי יישום ההבנות.

בפגישה דנו הצדדים בהרחבה על הסוגיה הלבנונית. ראש הממשלה הדגיש שהצורך להרחיק את מחבלי חיזבאללה מהגבול מהווה יעד לאומי של מדינת ישראל, על בסיס עקרונות החלטת מועצת הביטחון 1701. נתניהו אמר כי היעד הזה יכול להתממש בדרכים דיפלומטיות או בדרכים אחרות. נציין כי אמש תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר תשתיות טרור ועמדות תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הכפרים בליידא ועיתרון שבדרום לבנון.

מוקדם יותר אתמול תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר מבנה צבאי בו שהו מחבלי חיזבאלל-ה במרחב מארון א-ראס. בצה"ל אמרו כי לאחר התקיפה ניתן היה לראות פיצוצי משנה רבים שמעידים על המצאות אמצעי לחימה במקום. בנוסף, הותקפו שלוש עמדות תצפית ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים מרווחין, שיחין, טייבה וטיר-חרפא שבדרום לבנון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *