רה"מ בנט: "חיסונים לבד אינם מספיקים מול מוטציית הדלתא"

בנט המליץ במסיבת עיתונאים שקיים עם בכירי משרד הבריאות לישראלים "שלא לנסוע לחו"ל", ומתריע כי "כל העולם הופך להיות אדום – ולכן אל תזמינו טיסות", בנט אמר כי כבר בשעות הקרובות יחלו שוטרי משטרת ישראל לחלק דו"חות

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הבריאות ניצן הורוביץ, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, וראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, קיימו מסיבת עיתונאים במשרד ראש הממשלה בירושלים ובה סיפקו מספר תידרוכים בעקבות התפשטות נגיף הדלתא למרות גל החיסונים.

בנט המליץ לישראלים "שלא לנסוע לחו"ל", ומתריע כי "כל העולם הופך להיות אדום – ולכן אל תזמינו טיסות" , בנט אמר כי כבר בשעות הקרובות יחלו שוטרי משטרת ישראל לחלק דו"חות.

בנט אמר כי: "החיסונים מועילים מאוד אבל החיסונים לבד אינם מספיקים מול מוטציית הדלתא". לדבריו, "המוטציה חדרה לישראל באפריל-מאי והיא המקור לעלייה הזו. עד לפני כמה שבועות כל ישראלי יכול היה לעלות על מטוס ולטוס לכל מדינה. הייתה פה אוטוסטרדה פתוחה לרווחה של מוטציות ונגיפים. זו הזנחה חמורה שהייתה קיימת במשך שנה וחצי, יום הכיפורים של הטיפול בקורונה וזו שאננות של קודמנו"

רה"מ אמר הוא לא מתכון להטיל סגרים בשלב הראשון: "אצלנו כליאת אנשים בבית שלהם זה המוצא האחרון. בגל החדש אנחנו רוצים לתת הזדמנות לדרך חדשה – דרך אחרת. דרך של אמון עם הציבור, נציג את הדברים כמו שהם וננסה לנצח את הקורונה בלי סגרים אבל זה תלוי בציבור"

בנטסיכם: "אם כל אחד ייקח אחריות – תוך חמישה שבועות נוכל לנצח. המסיכות הן ההגנה הטובה ביותר מול הווריאנט והנגיפים. מרגע זה משטרת ישראל קיבלה הנחייה לבצע אכיפה של עטיית מסכה".
הליכוד בתגובה על דבריו של ראש הממשלה בנט: "אולי כדאי שיחזור לספרון שהעתיק ויזכר איך דרש 'לפתוח את כל המשק' בעיצומה של מגיפת הקורונה בשנה שעברה" .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *