רמטכ"ל חדש: הרצי הלוי נכנס לתפקיד

רב אלוף אביב כוכבי סיים היום את כהונתו בתפקיד הרמטכ"ל והעביר את השרביט למחליפו הרצי הלוי

רב אלוף אביב כוכבי סיים היום את כהונתו בתפקיד הרמטכ"ל והעביר את השרביט למחליפו הרצי הלוי שקיבל היום את דרגת "רב אלוף" על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבטחון יואב גלנט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "היום ממשלת ישראל מזהה את הסכנה ומנחה את צה"ל להכין תכנית להדוף את האיום לקיומנו. המשטר האיראני מאיים להשמיד אותנו. לא נחכה שחרב חדה תונח על צוואריהן. צה"ל יחד עם השב"כ והמוסד יעשו כל שיידרש להשיב מלחמה שערה לאויבינו. לא ניגרר למלחמות מיותרות. אבל ביום פקודה ניאבק על הנחוץ והחיוני".

שר הביטחון יואב גלנט ברך את הרמטכ"ל הנכנס הרצי הלוי ועקץ את השר במשרד הבטחון בצלאל סמוטריץ': "מתוקף תפקידי וכמתחייב מן החוק, אפעל כדי שהרמטכ"ל יוכל לממש את אחריותו. אוודא כי לחצים חיצוניים – פוליטיים, משפטיים ואחרים – נעצרים אצלי ולא מגיעים לשערי צה"ל".

הרמטכ"ל היוצא אביב כוכבי אמר: "אני מסיים את המסע בסיפוק ויוצא מלא תקווה, בזכות האיכות האנושית , זה היה מסע טוב, בצבא טוב מאד, וטוב וחשוב לשרת את ארצנו. אני מצדיע לכם חיילי ומחבק אתכם. לעולם תישארו חיילי, ומרגע זה אני חייל שלכם".

הרמטכ"ל הנכנס הרצי הלוי אמר בכנס: "ב-75 שנות עצמאותנו הפכנו ממדינה מוקפת אויבים למדינה המכתרת את אויביה בכוחה וביכולותיה המתקדמות, אך סביבנו עוד מתפתחים איומים רבים ושונים. מבעיית איראן, שלישראל אחריות מכרעת בהערכות לפתרונה, דרך גבול הצפון ורצועת עזה, ועד האתגרים ביהודה ושומרון. תשובתנו לאיומים היא ביתרוננו הביטחוני, בהרתעה, ביכולות המתקדמות ובכשירות הגבוהה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *