רעידת האדמה במפלגת הכלאים: בכחול לבן ביקשו לעקוב אחר ינקלביץ

סערה גדולה בעקבות תחקיר 'עובדה' בה נחשף על מעלליו של יו"ר כחול לבן בני גנץ. היום נודע כי גורם בכיר מכחול לבן ניגש למשרד חקירות וביקש בדחיפות להתחקות אחר עקבותיה של עומר ינקלביץ׳

סערה גדולה בעקבות תחקיר 'עובדה' בה נחשף על מעלליו של יו"ר כחול לבן בני גנץ. היום נודע כי גורם בכיר מכחול לבן ניגש למשרד חקירות וביקש בדחיפות להתחקות אחר עקבותיה של עומר ינקלביץ׳ ללא ידיעתו ומתחת לאפו של בני גנץ, כך דיווח עמית סגל בחדשות 12.

"היתה שם מלחמת מליציות מטורפת", תיאר עמית סגל, ראיתי הרבה מפלגות, דבר כמו שהיה בכחול לבן/ חוסן ישראל בשנתיים האלה לא ראיתי באף מפלגה.

בתחקיר נחשפה המלחמה הסודית של יועצי התקשורת של הפוליטיקאים, שהתחוללה מאחורי הקלעים במערכת הבחירות הקודמת. הכל מתחיל בספטמבר 2018, כשנוחת על שולחנו של ראש השב"כ, נדב ארגמן, מידע על פריצה של איראנים לפלאפון של בני גנץ, הרמטכ"ל לשעבר שעדיין לא הכריז על כניסה לחיים הפוליטיים.

בצעד חריג, מקבל ארגמן החלטה יוצאת דופן – למדר את ראש הממשלה שממונה עליו ישירות, פונה ישירות לגנץ ומודיע לו על הפריצה. ע"פ מקור בכיר, השב"כ בודק בעצמו מה גנץ מחזיק בנייד ובבדיקה לא מתגלים חומרים ביטחוניים רגישים אך כן מתגלים חומרים אישיים מאוד של בני גנץ.

גנץ לא סיפר את זה לאף אחד מאנשי המקצוע שעבדו איתו באותו עת, אך התחקיר מגלה כי החליט משום מה לשתף כמה מקורבים במעגל האישי שהיה סביבו. "יום אחד קיבלתי ממנו הודעת טקסט בה כתוב 'קרה משהו רע, אני קרוב למת'", מספרת דמות שהייתה קרובה אז לגנץ. "אחרי כמה ימים הוא קרא לי וסיפר שהשב"כ הודיע לו שהאיראנים פרצו לפלאפון שלו. הוא היה לחוץ מאוד ושקל לפרוש מהפוליטיקה. הייתי בשוק מזה שסיפר לי. כעסתי עליו והפצרתי בו שלא ידבר על זה עם אף אחד".

בכתבה בעובדה מבהיר נווה לרונן צור שהכדור כבר בקנה. "אתה יודע מה הצרה האמיתית? ינקלביץ'. אני מדבר לא מתוך שמועה, אני גלוי איתך לחלוטין. אני מחכה שבני יתבע אותי – למה? כי מה שאני יודע אני אגיד כי זה אמת וזה מגובה. כל ההתנהלות שלו, הוא מינה את עומר ינקלביץ', שהוא הבטיח לה להיות חברת כנסת, כל מה שהיה עם תורג'י. יעלה לו בקריירה של ראש ממשלה".

השרה עומר ינקלביץ' בתגובה: "מדובר באוסף של שקרים והזיות שנלקחו מתוך מותחני ריגול. מחזור השקרים הוא חלק מקמפיין פוליטי אשר חצה כל קו אדום אפשרי. השיח האלים, השקרי והמטורף הזה משדר לנשים שברגע שהן נכנסות לפוליטיקה, דמן מותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *