ר' שלמה קרליבך חזר לחיים במופע שהתקיים בפעם ה־37

גלריה מרשימה ממופע הצדקה 'האסק' שהתקיים השנה בסימן סולידריות יהודי התפוצות עם היושבים בארץ הקודש

זו השנה התשיעית שחיים טויטו, הצלם הרשמי של הקונצרט המוזיקלי הנוסטלגי היהודי הגדול בעולם 'האסק', מגיש גלריה מרהיבה מהקונצרט המוזיקלי היוקרתי והוותיק שהתקיים בניו ג׳רזי והשנה בפעם ה־37. השנה התקיים המופע מתוך סולידריות עם העם היושב בציון והיה בו תוכן שביטא את עוצמתו של העם היהודי בעולם כולו ובישראל בפרט.

גם השנה נותרה רשימת האמנים חסויה עד לרגע פתיחת המופע בו עלה המנחה המיתולוגי נחום סיגל והזמין בזה אחר זה את מיטב אמני הזמר החסידי: שולם למר, בני פרידמן, ארי היל, שמואל, מרדכי שפירא, ברוך לוין, אייבי רוטנברג, אלכס קלייר, איש ה־DJ מאט דאב, ומופע סיום מיוחד של גדול הזמר החסידי אברהם פריד.

גולת הכותרת היתה מחזמר אומנותי שהמחיש את מצב היהודים בארץ ישראל בתקופה הזאת. במחזמר שולבו דואטים מרגשים של גדולי הזמר החסידי בליווי אייבי רוטנברג והפסנתר.

רגע מיוחד במופע היה מעמד ההצדעה לשניים ששמם נקשר ב'האסק' לאורך השנים: המפיק שייע מנדלוביץ' שהיה המפיק והיזם הראשון של מופעי האסק הגדולים במהלך השנים, והזמר המיתולוגי של הקונצרט, דדי גראוכר ע"ה. רגע מדהים ומפתיע סיפקה דמותו ההולוגרמית של ר' שלמה קרליבך שהופיע על הבמה בדואט עם הזמר שלום ברנהולץ מישראל. הצופים עמדו נדהמים כשר' שלמה "חזר לחיים" כדמות ריאלית בהדמייה טכנולוגית מרשימה.

התמונות באדיבות הצלם חיים טוויטו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *