שופיפיי פלוס – הדרך הטובה ביותר למכור מוצרים באינטרנט

היום, לא צריך להחזיק בחנות פיזית בשביל למכור מוצרים. להיפך, במקרים רבים הרבה יותר הגיוני ונכון לא להחזיק חנות פיזית בגלל העלויות הכרוכות בכך, ובמקום זה נכון לפתוח חנות וירטואלית באינטרנט ולשווק אותה. כך אפשר למכור מוצרים ללקוחות בכל רחבי הארץ ואפילו במדינות אחרות בעולם, בצורה פשוטה, נוחה וקלה.

עבור בעל העסק, החזקת חנות וירטואלית יכולה לחסוך הרבה מאוד כסף וזמן. במקום לשכור מבנה, להעסיק כוח אדם, לתפעל את החנות על כל המשתמע מכך, אפשר לפתוח חנות ברשת בעלויות נמוכות, לתפעל את האתר בקלות, ולהשקיע את מרבית הזמן בדברים כגון שיווק וקידום האתר או בקבלת הזמנות למוצרים ושליחתם ללקוחות. יותר מהיר, יותר פשוט, הרבה יותר זול ונוח.

מי שמחפש פלטפורמה נוחה ויעילה עבור חנות וירטואלית, אזי בניית חנות שופיפיי היא הדבר הנכון. מדובר על פלטפורמה המאפשרת לבנות חנות דיגיטלית, חנות באינטרנט, על פי התאמה אישית לפי צרכי הלקוח. כך יכול בעל עסק ולמעשה כל אחד המעוניין לפתוח ולהחזיק חנות באינטרנט, לפתוח אתר עם חנות המותאמת בצורה מדויקת לצרכים שלו. זו יכולה להיות חנות למכירת מוצרי חשמל, בגדים, תכשיטים, ספרים ועוד.

עסקים גדולים, תאגידים הבוחרים להשתמש באופציה של תהליך בניית חנות שופיפיי, יכולים ליהנות גם להיעזר בתוכנית שופיפיי פלוס . תוכנה מיוחדת המותאמת במיוחד עבורם ומאפשרת להם לבצע שורה ארוכה של פעולות שמייעלות את תהליכי העבודה בהיבטים שונים.

מה כוללת תוכנית שופיפיי פלוס?

לתוכנה זו יש מספר מאפיינים שיוצרים יתרונות על פני תוכנות אחרות. הנה מספר דוגמאות לכך:

  • יכולת לנהל תהליכים באופן אוטומטי, ומבצעים מורכבים.
  • יכולת להטמיע אפליקציות ותוספים חיוניים לצורך שיווק וקידום מכירות.
  • גישה ליכולות API (קישור של התוכנות לתוכנות אחרות).
  • יכולת להגיב בזמן אמת לאירועים שונים.
  • יכולת לייצר הנחות וקופונים בזמן קצר ומהיר.
  • תזמון אירועים שיווקים ואחרים (למשל, אפשרות לתזמן מראש אירועים ומבצעים לחגים).

מעבר לכל זה, חברת שופיפיי מעניקה תמיכה מלאה, כל הזמן, ללקוחות הבוחרים להשתמש בכלי זה, וכן התמחור של התוכנה הוא אטרקטיבי עבור כל אחד ואיננו משמעותי.

למי זה יכול להתאים?

בניית חנות שופיפיי יכולה להתאים לכל אחד, בין אם זה לבעל עסק קטן, עצמאי, ובין אם זה לחברה או לתאגיד המבקשים לבנות חנות אינטרנט שתפנה לכולם.

שופיפיי פלוס היא תוכנה שכולם אומנם יכולים ליהנות ממנה, אך היא מיועדת בעיקר לעסקים גדולים, עם נפח מכירות גדול, פעילות בשווקים שונים בעולם, אשר נדרשים לבצע פעילויות מורכבות וצריכים להשתמש בתוכנה שתאפשר להם לבצע את כל הפעילויות בצורה מסודרת ובעיקר באופן אוטומטי, כך שלא יהיה צורך להתעסק בכך יום-יום, אלא אפשר יהיה לבצע ולתזמן הכל מראש.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *