שייט משפחתי לפקדה יוון עם השכרת יאכטות גלי נעמה

שייט משפחתי לאי היווני לפקדה יכול להיות החופשה הכי טובה שלכם אי פעם, אבל חשוב לעשות לפני כן הכנה, ולקרוא קצת על המקום, כדי ליהנות אפילו עוד יותר

שייט משפחתי לפקדה יוון יכול להיות החופשה הכי טובה שלכם אי פעם, אבל חשוב לעשות לפני כן הכנה, ולקרוא קצת על המקום, כדי ליהנות אפילו עוד יותר. ואתם יודעים מה יותר כיף מטיול בלפקדה? להתנייד בין האיים עם היאכטה שיארגנו לכם השכרת יאכטות גלי נעמה – מאובזרת, מרווחת, מטופחת ומתאימה גם לקהל הדתי.

אז מה אנחנו יודעים על האי לפקדה? החופים שלו נמצאים באופן קבוע בטופ 10 ברחבי העולם, עם אוצרות טבע מרהיבים: רצועות חול נדיבות, מים כחולים מהפנטים וברקע, צוקים לבנים ומערות ירוקות. מה שלא הרבה יודעים זה שבלפקדה יש מסלולי הליכה נפלאים לטיול לכל המשפחה, וכפרים ציוריים שחייבים לבקר בהם.

שייט משפחתי לפקדה יוון מתאים לכל הגילאים, בזכות שלל אטרקציות נפלאות, שמתאימות לכל משפחה ולא מצריכות יותר מדי כושר גופני. אם תרצו, תוכלו לשלב גם אטרקציות מסעירות כמו ספורט ימי, או אטרקציות המתאימות לילדים קטנים, אך באמת שכל הכיף בטיול בלפקדה הוא פשוט להרפות את המחשבות, לא לרדוף אחרי שום דבר (אין צורך להכין לו"ז פעילויות), ליהנות מהים, מהחופים, וכמובן מחוויית ההפלגה ביאכטה.

שייט משפחתי לפקדה יוון – מה יש לעשות בטיול כזה?

שייט משפחתי לפקדה יוון עם השכרת יאכטות גלי נעמה מאפשר לכם ליהנות מכל אוצרות הטבע המופלאים של לפקדה המופלאה, מכפרים הציוריים, החופים היפהפיים, המערות, המפרצים ועוד.

עצם העובדה שאתם משייטים בין האטרקציות ולא נדרשים לקחת מונית או אוטובוס, חוסכת לכם המון זמן ומאפשרת לכם להגיע למקומות נסתרים, אולי פחות תיירותיים, שלא הייתם יכולים להגיע אליהם בשום דרך אחרת, רק ביאכטה.

שייט משפחתי לפקדה יוון מציע לכם חופשה מרהיבה, מנוחה אמתית, שילוב חד פעמי של חו"ל עם סוג של בית – אתם נהנים מכל מה שיש לחו"ל להציע אבל מתניידים בתוך היאכטה שמארגנים השכרת יאכטות גלי נעמה, שמשמשת לכם ממש כבית על המים.

השכרת יאכטות גלי נעמה מזמינים אתכם לבלות שייט משפחתי לפקדה יוון, חופשה משפחתית נהדרת בין האיים עם מי הטורקיז והחולות הלבנים.

האם שייט משפחתי לפקדה יוון מתאים גם לקהל הדתי?

בהחלט כן! גם הקהל הדתי יכול ליהנות מחוויה של שייט משפחתי לפקדה יוון בזכות השכרת יאכטות גלי נעמה שמציעים לכם להפליג ביוון ביאכטה מסוג קטמרן, עם הפרדה ביניכם ובין הסקיפר שנוהג ביאכטה, כך שאתם נהנים מפרטיות מוחלטת. בנוסף, ניתן להעביר את היאכטה שמארגנים לכם השכרת יאכטות גלי נעמה הכשרה לדרישתכם, ואפשר להתקין מזוזות, ולהציע לכם משלוחי אוכל ליאכטה מבית חב"ד ביוון, או שאתם יכולים להביא אוכל כשר, מצרכים מהארץ, כי ביאכטות יש מקרר, לרוב 2 כיורים שאפשר להפריד כלים בשריים וחלביים, כיריים ותנור אפיה שפועלים על גז, כך שניתן להכין ארוחות כשרות ביאכטה (לידיעתכם רוב הארוחות שמכינים על היאכטה הם מהדגים שאנחנו מוציאים מהים במהלך ההפלגות).

איך עושים את זה?

אתם מתארגנים עם טיסה ליוון, וכשתגיעו למרינה המקומית בלפקדה תחכה לכם היאכטה עם הצוות של השכרת יאכטות גלי נעמה, מוכנים לצאת לשייט בין האיים, זו חוויה אחרת של שייט שלא חוויתם. שייט משפחתי לפקדה יוון מאפשר לכם להגיע כמשפחה מאוחדת, וליהנות מחופשה שעוד רבות ידובר בה.

שייט משפחתי לפקדה יוון עם השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *