שר הרווחה באירוע הזיכרון החרדי: נבהיר לאויבנו שאנחנו חזקים ומאוחדים

השר מרגי נשא דברים בטקס שיזמה עמותת נצח יהודה בהשתתפות בני משפחה, יוצאי גדוד נצח יהודה, רבנים ואישי ציבור רבים לזכר הנופלים הקדושים, ה' יקום דמם

בנאום מרגש שנשא הערב (אור לשני) שר הרווחה יעקב מרגי (שס), בעצרת הזיכרון המרכזית למגזר החרדי שיזמה עמותת 'נצח יהודה', אמר השר: "'שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם'. בימים אלה, כשאנו רואים את המתרחש סביבנו, וכשנשמעים שוב קולות להחרים אותנו ואף להשמידנו על־ידי השפלים שבאויבנו, נזכור את שותפות הגורל, ונבהיר לאויבנו שאנחנו חזקים ומאוחדים. כי זר לא יבין זאת, זר לא יבין את הערגה לארץ הזאת. זר לא יבין את הערגה למורשתו ולעצמאותו של העם היהודי במולדתו. זר לא יבין את המחיר הבלתי נתפס שאנו נדרשים לשלם יום־יום, שנה־שנה, על החזון של 'שיבת ציון'. זכרם של הנופלים וקדושת נפשם, יהיו לנגד עיננו תמיד. יהי זכרם ברוך, ותהא נפשם צרורה בצרור החיים".

באירוע השתתפו גם הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שליט"א; רבה של ירושלים הרשאל"צ הגרש"מ עמאר שליט"א; חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף שליט"א; שר הפנים משה ארבל. שר האוצר בצלאל סמוטריץ. חה"כ יוני משריקי (שס); בכירי משרדי העבודה והרווחה, ישראל אוזן ומשה לבון; בני משפחה ויוצאי גדוד נצח יהודה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *