שר התקשורת חושף את הפרצוף האמיתי של המאבק בחוק הגיוס החדש

קרעי: "שלא יספרו לכם סיפורים. בשבילם החרדים כבר מגוייסים על מלא לקמפיין ההסתה והפילוג ולהפלת ממשלת הימין"

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) התייחס למאבק שקידשו כלי התקשורת והפוליטיקאים משמאל במתווה הגיוס החדש שמנסה הממשלה לקדם בימים אלה. קרעי קרא לחרדים להפסיק לשתוק מול גלי ההסתה, ואמר: השתיקה של החרדים היא דרך הפעולה הגרועה ביותר.

"תגידו את האמת! הקומבינטור האמיתי הוא מר בני גנץ וכפילו/סגנו מר יואב גלנט. יותר משצרכי המלחמה מעניינים אותם, הם מגוייסים על מלא להפלת הממשלה. כך לדוגמה, לצה"ל יש אפשרות מיידית להחזיר לשירות מילואים פעיל עשרות אלפי חיילי מילואים קרביים ושאינם, שקיבלו פטור ממילואים סתם ככה, ורק בגלל עצלנות ורשלנות של צה"ל (החלפת מערכות מחשוב) אף אחד לא מנסה אפילו לגייס אותם. אמר את זה כתב חדשות 12, חייל קרבי במילואים בעצמו, אורי איזק, ואמרו את זה נציגי צה"ל במבוכה בוועדת חוץ ובטחון".

קרעי גם לא חסך את שבטו מגורמים נוספים שלדבריו חברו כדי להפיל את הממשלה על רקע עניין הגיוס ואמר עוד: "מספיק עם השקרים. בג"ץ, היועמ"שית (שצריך היה להדיח כבר מזמן), גנץ וגלנט, בגיבוי התקשורת כמובן, חוברים יחדיו להפלת הממשלה. זה לא באמת משנה איזה נוסח נביא כעת, עם ההצעה ההזויה של שר הבטחון להעלות את גיל הפטור ל־35 או בלעדיה, עם הגדלת יעדים ותמריצים כלכליים או בלעדיהם, הם יגידו אמן רק לנוסח שיפיל את הממשלה ואת זה אסור לנו לאפשר להם".

לדבריו, ישנם פתרונות רבים לבעיית הגיוס אך "מי שנופל בפח השקרים של גנץ וסגנו, פשוט טועה. אסור לתת לזה יד. מאבק לגיוס חרדים שאין תורתם אומנותם בכפייה גם ככה לא יתן מענה לצרכי המלחמה ולא משנה כמה נתאמץ. גייסו לאלתר את עשרות אלפי הלוחמים שקיבלו פטור ורוצים לשרת את ארצם. אגב, לא ראינו שהנושא הזה הטריד במיוחד את ממשלת האחים המוסלמים בראשות לפיד, ליברמן ושות', לפני שנה וחצי. אז שלא יספרו לכם סיפורים. בשבילם החרדים כבר מגוייסים על מלא לקמפיין ההסתה והפילוג ולהפלת ממשלת הימין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *