"תפילת הדרך": הפקת הענק של קאפלה, מנדי וייס ואברימי לונגר

בהפקה קולנועית מושקעת במיוחד מבצעים מנדי וייס ואברימי לונגר יחד עם מקהלת הווקאל קאפלה את לחנו של בנצי שטיין "תפילת הדרך" כשעל העיבוד מופקד יהודה גלילי

מקהלת קאפלה מארחת את מנדי וייס ואברימי לונגר ליצירה חדשה ומיוחדת "תפילת הדרך" לה מצורף גם קליפ מושקע בהפקה קולנועית, הלחן של בנצי שטיין, העיבוד וההפקה המוזיקלית של יהודה גלילי.

"תפילת הדרך" הולחנה על ידי המלחין הנודע בנצי שטיין על מילות התפילה שלא הולחנו מעולם, שאליה הוסיף מנצח המקהלה נותי רוטמן קטעי חזנות מיוחדים המשתלבים באופן מושלם.

כשקיבל הזמר המפורסם מנדי וייס פניה להצטרף לפרויקט הוא לא היסס לרגע כשהוא רותם אליו גם את ידידו הזמר המעוטר אברימי לונגר תוך כדי שהוא מזיז הרים יחד עם יתר החברים בכדי שהמוצר המושלם שלפניכם יצא אל הפועל, את היצירה עוטפת באמנות מקהלת קאפלה בניצוחו של נותי רוטמן.

על העיבוד הקסום הופקד המעבד המוכשר יהודה גלילי שבכישרונו הרב הפיק עיבוד שנותן עוד קצת פירוש המילות ליצירה המיוחדת, את התסריט המדהים הגה וכתב המאסטרטג פנחס ביכלר בהתאמה מדויקת למילות ותוכן היצירה, כשעל כל אלה ניצח בגאון שרולי ברונכר עם הפקת ועריכת הקליפ שכמוהו טרם ניראה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *