עושים שרירים: בדגל התורה יעבירו את ההחלטה לידי הרבנים

 בדגל התורה לא ממהרים להצהיר על תמיכה בנתניהו והודיעו כי הם יעבירו את ההחלטה להכרעת גדולי ישראל שישבו על המדוכה מיד לאחר חג הפסח. 

בדגל התורה לא ממהרים להצהיר על תמיכה בנתניהו והודיעו כי הם יעבירו את ההחלטה להכרעת גדולי ישראל שישבו על המדוכה מיד לאחר חג הפסח.  "אנו עושים כל מאמץ שלא נלך למערכת בחירות חמישית שזה אסון לכלכלה, אסון להתנהלות של ישראל שיגרום לחוסר יציבות משווע",  נכתב בהודעת המפלגה. אך למרות כל הקונצים והשרירים של גפני נראה כי דגל התורה תקבל החלטה ללכת עם נתניהו

"אנו עושים כל מאמץ כדי להקים קואליציה עם גוש הימין והמסורתיים, נביא את תמונת המצב המלאה בפני גדולי התורה ונקבל את הוראתם", נמסר עוד.

בישיבת הסיעה שיבחו החברים את ראש הממשלה והודו לקב"ה על החיסונים שעובדים, כמו כן הביעו פליאה על כחול לבן שלא מאפשרים הבאת חיסונים נוספים בגלל שיקולים פוליטיים אשר מדובר בפיקוח נפש.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גפני לך.

    משה גפני! מי ייתן ותגאל אותנו מדמותך הטרחנית והנרגנת, ותתן את מקומך לאנשים ראויים ממך, לאנשים ישרים ממך, הגדיל לעשות עמיתך ר' יעקב ליצמן ולהודיע על תמיכה ברה"מ נתניהו. בתור מצביע מאוכזב (שבסבב החמישי הקרב ובא מתחייב לא להצביע ליהדות התורה) אני דורש שהתקיים את הבטחת הבחירות שלך ותמליץ על נתניהו בפני הנשיא. יהי רצון שתראה את מליאת הכנסת רק דרך המדיות והמסכים ומראה בפוליטיקה אנשים טובים ועשרים דרך ממך.

    סמי אבו שחאדה |
    הגב