בירושלים מתגאים במוקד 106 דיגיטלי חדש

היום חנך ראש העיר משה ליאון את מוקד 106 החדש בכיכר ספרא. כחלק מהתוכנית העירונית להתחדשות דיגיטלית יוצאה עיריית ירושלים, בהובלת ראש העיר, ברפורמה חדשה אשר תשדרג את מוקד 106 העירוני לטיפול בפניות הציבור. כוח האדם יגדל, טכנולוגיה חדשה תאפשר טיפול בפניות ומעקב על השלמתן ולראשונה יוכלו תושבי העיר לפנות למוקד בדרכים שלא יכלו קודם לכן. המוקד יעבור לחמ"ל חדשני ומודרני.

במסגרת הרפורמה, כמות המוקדנים שתגייס העירייה לטובת המוקד תגדל בכ-20%. בין היתר לראשונה יגויסו אנשי צוות נוספים שמטרתם לעקוב אחר פניות התושבים ולוודא טיפול מאגפי העירייה .כמו כן, הטכנולוגיה החדשה תאפשר למוקד פונקציות שלא היו זמינות בעבר, כגון זיהוי פניות כפולות, שיפור העברת הפניות לאגפים השונים ושיפור במערכות הפקת הדוחות והזנת המפגעים. דבר זה יהפוך את המוקד ממוקד להעברת הודעות למוקד מנהל וצפוי לשפר באופן משמעותי את זמני ההמתנה וזמני התגובה לפניות אלו.

הרפורמה מוסיפה גם דרכי התקשרות נוספות עם המוקד: לראשונה יוכלו התושבים לפנות למוקד באמצעות הודעות SMS, צ'אטים בפייסבוק ואפליקציה ייעודית שתעסוק בנושאי מפגעים בלבד. דבר זה עשוי להגדיל אף יותר את מספר הפניות לעיריית ירושלים ותאפשר מענה ליותר פניות, שמספרם עומד כיום על כ-40 אלף בשנה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *