מאבק על הדגל: צוות כיבוי הותקף במאה שערים

לוחמי האש נאבקו איתם תוך כדי שהם סופגים מהלומות, יריקות, דחיפות וקללות, והצליחו למנוע לזמן קצר את תלישת הדגל, אולם לאחר שהמשיכו בנסיעה למקום השריפה, חסמו התושבים המפגינים את הכבאית תוך כדי שהם שוכבים אל מול גלגלי הכבאית, ובזמן זה תלשו מפגינים אחרים את הדגל מהכבאית ואף עשו נזק לציוד ברכב הכיבוי ולכבאית עצמה

הערב, נקרא צוות כיבוי והצלה מתחנת ירושלים, לכבות שריפה בשכונת מאה שערים.

במהלך הנסיעה לכיבוי השריפה, הותקף צוות הכיבוי בצורה ברוטאלית ע"י עשרות רבות של תושבים מקומיים אשר ניסו להוריד את דגל ישראל שהיה על רכב הכיבוי, דגל שהתנוסס על הכבאית לרגל יום העצמאות.

לוחמי האש נאבקו איתם תוך כדי שהם סופגים מהלומות, יריקות, דחיפות וקללות, והצליחו למנוע לזמן קצר את תלישת הדגל, אולם לאחר שהמשיכו בנסיעה למקום השריפה, חסמו התושבים המפגינים את הכבאית תוך כדי שהם שוכבים אל מול גלגלי הכבאית, ובזמן זה תלשו מפגינים אחרים את הדגל מהכבאית ואף עשו נזק לציוד ברכב הכיבוי ולכבאית עצמה.

בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים רואים בחומרה תקיפה של לוחמי אש שכל מטרתם היא הצלת נפש ורכוש, כואבים את הפגיעה הקשה בסמלי המדינה ומתכוונים לפעול מול גורמי האכיפה כדי שהתוקפים יאותרו ויועמדו לדין.

רס"ל אבי לוי מפקד הצוות שהותקף ע"י המפגינים סיפר: "הוזעקנו לכבות שריפה בשכונת מאה שערים. במהלך נסיעתנו, הותקפנו ע"י חרדים ממאה שערים שהפגינו במקום.
כשהבנו שהם מתכוונים לקרוע את דגל ישראל שתלינו על הכבאית לרגל חג העצמאות, ירדנו מהרכב, נאבקנו בהם תוך כדי שכל העת, אנחנו סופגים דחיפות, מהלומות וקללות מהמפגינים.
בשלב מסוים, הצלחנו להרחיק אותם לזמן קצר מהכבאית, אולם כשהמשכנו בנסיעה לעבר השריפה, מספר תושבים נשכבו אל מול הגלגלים של הכבאית, חסמו את דרכנו, ובזמן זה, אחרים טיפסו על הכבאית תלשו את הדגל וקרעו אותו.
"עצוב לנו כלוחמי אש וכאזרחי המדינה, שאנשים שאנו באים להציל ולשמור על רכושם מפני שריפה, תוקפים אותנו בצורה כזאת ומבזים את סמלי המדינה שלנו"

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יהיה מאד מעניין להמשיך ולעקוב אחרי ההתפתחויות //////כנסו דחוף\\\\\\\\

    גם סאטמאר מצטרפת למאבק במעשיהם של הקיצונים של אנשי 'כת לב טהור'.

    מאת איש מכת לב טהור:

    בגליון גינת ורדים של סאטמער לחודש אייר שיצא השבוע מתפרסם מאמר חריף ביותר כנגד אנשי כת לב טהור ובעיקר נגד הבית הדין שלהם, אשר הוציא פסק הלכה, כי הנואף אהרן אריה טלר יכול להתחתן עם אשה נוספת ללא מסירת גט לאשתו שעזבה את כת לב טהור וללא היתר מאה רבנים. לצערינו הרשע אהרן אריה טלר קיים את פסק הדין ונישא בשלישית והפעם לגב' מלכא שגם היא דרך אגב כבר נישאה מספר פעמים לכמה מאנשי הכת.

    הרב דוד ראזענבערג שליט"א מרבני סאטמער בארה"ב כותב נגדם בחריפות יתירה כי אינם דיינים אלא "חצופים ועמי ארצות" הוא גם מוסיף ותוקף אותם על שינויי השמות שערכו לכלל אנשי הקהילה.

    הרב דוד ראזענבערג שליט"א מרבני סאטמער בארה"ב הוסיף ותקף על היתר האשת איש לנישואין ללא קבלת גט מבעלה הקודם. והסיפור בקצרה כך: הרב הגאון הצדיק רבי נתן העלבראנץ שליט"א אולץ לפני כמה שנים ע"י אחיו "נחמן" המשומד העמלקי שר"י ראש ארגון הפשע כת לב טהור להתגרש מאשתו אם חמשת ילדיו. אחרי הגירושין שניהם המשיכו להתגורר במונטריאל שבקנדה, עסקנים שונים החלו לגשר ביניהם שינשאו שנית, וכאשר נודע הדבר לנחמן העלבראנץ ימח שמו וזכרו הוא הורה להביאה [האשה] מיד לגוטמלה ושם הכריחה להנשא לאחד מהגרים בשם ישראל ידידיה, ובכך לחסום את הדרך לשלום בית אפשרי בין בני הזוג עם חמשה ילדים.

    לרוע מזלו של נחמן העלבראנץ שר"י ושותפיו לפשע של בן בנו של היטלר מאיר יששכר ראזנער שר"י ויעקב נחום וויינגארטן שר"י, אותו הגר עזב את קהילת כת לב טהור.

    אז, מה עשו עדת מנאפים אלו הוציאו כעת "פסק דין" כי האשה חנה בת ר' שלום אלטער זוגתו לשעבר של הגאון הצדיק רבי נתן העלבראנץ שליט"א אינה זקוקה לגט מבעלה השני הגר ישראל ידידיה וטעמם עימם דבזה שהגר עזב את הקהילה מוכיח כי לא קיבל על עצמו את עול היהדות וממילא הגרות לא חלה מלכתחילה ואם כן גם הקידושין לא חלו והיא פנויה ואינה אשת איש. (ומובן שדינה כזונה ממש)

    לפי המידע שהגיע לידינו כשבוע לפני פסח נערכו במחנה כת לב טהור שתי חתונות אהרן טלר ואברהם דינקל שנישא בשנית לזוגתו לאחר שהוכרחו להפרד על ידי הנהלת הכת.

    יהיה מאד מעניין להמשיך ולעקוב אחרי ההתפתחויות ובפרט איך יתנהגו אנשי סאטמער שעד לאחרונה תמכו באנשי הכת למרות הכל……..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. מזדהה עם הכבאים

    לא יפה מה שהם עושים שם הקיצונים האלו. איכס…

    נ. פרלסון |
    הגב
  3. אנחנו הצדיקים של הדור וכולנו גאים שלא נעמוד ולא עמדנו בצפירה - של "שמד"

    יום "אבל" לאומי… יום שיש הרבה צער לקב"ה בשמים!!! ידוע שע"פ דעת תורה של כל מנהיגי ופוסקי הדור: הכי טוב שלא לעמוד בצפירה במדינת השמד. הם החילונים העמלקים מבזים ומרחיקים את רוב העם מתורתו של ד' ית' שמו. ומאוד יזיק אם חרדי יעמוד אפילו דקה לבטלה בשעת הצפירה!!! אנחנו הצדיקים של הדור, וכולנו גאים שלא נעמוד / ולא עמדנו בצפירה – של "שמד" בפועל ממש.

    כל הרבנים הצדיקים החכמים והאדמורי"ם – לימדו אותנו לא לכבד את הרשעים!!! וגם אסור להתחנף לרשעים, כפי שלמדו חז"ל מן הפסוק: "וְלֹא תַחֲנִיפוּ אֶת הָאָרֶץ… וגם לא לעמוד בצפירה של עבודה זרה רח"ל. לעמוד בצפירה אסור ע"פ הלכה וגם בגלל חוקות הגוים…

    ומשום כך אנחנו החרדים החכמים צדיקי הדור וכו' לא נעמוד אפי' דקה אחת, או חצי דקה למדינה המסריחה "מעבירות של שמד – ניאוף – וע"ז וכו'."

    כהיום המדינה מוקצת מחמת מיאוס. תמיד חייבים לזכור שאך ורק השמירה על כל התורה ועל כל המצוות היא זאת ששומרת על עם ישראל בכל מקום שהם נמצאים. אנחנו מקווים שכל החיילים במדינה יידעו ויזכרו לתמיד, שרק הקב"ה שומר על עם ישראל!!!! ולא הצבא הכפרני שמשמיד הדעת מעם ישראל. ומי שלא מאמין כך הם אפיקורסים גמורים כמו מנהיגי המדינה. החיילים רק השלוחים… אבל גם בלי שום חיל הקב"ה יכול להסתדר לבד. לא צריך שום עזרה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. אל תעמוד ואל תעורר פרובוקציות ואל תירק לבאר שאתה שותה

    משוגעים

    לא משנה |
    הגב
  5. כשאנחנו עומדים בצפירה זה לא מעלה ולא מוריד לנשמות - אתה חושב שזה מה שיעזור לנשמות הנרצחים הקדושים? בהחלט לא - מה שיעזור להם זה להגיד קדיש על נשמותיהם - לקרוא עליהם תהילים - ודווקא לעמוד בצפירה לזכרם זה בדיוק מה שהם "לא" צריכים - ואתה יודע למה? כי לידיעתך הרבה הצפירה הזאת הומצאה בגרמניה - כן כן כן - אותה גרמניה של פעם והיום - אז מה , לדעתך לעמוד דום בצפירה גרמנית זה לכבד את זכרם של המתים? כי אם ככה אתה חושב - אתה כנראה לא מבין שזאת פשוט אירוניה - והמבין יבין.

    כשאנחנו עומדים בצפירה זה לא מעלה ולא מוריד לנשמות – אתה חושב שזה מה שיעזור לנשמות הנרצחים הקדושים? בהחלט לא – מה שיעזור להם זה להגיד קדיש על נשמותיהם – לקרוא עליהם תהילים – ודווקא לעמוד בצפירה לזכרם זה בדיוק מה שהם "לא" צריכים – ואתה יודע למה? כי לידיעתך הרבה הצפירה הזאת הומצאה בגרמניה – כן כן כן – אותה גרמניה של פעם והיום – אז מה , לדעתך לעמוד דום בצפירה גרמנית זה לכבד את זכרם של המתים? כי אם ככה אתה חושב – אתה כנראה לא מבין שזאת פשוט אירוניה – והמבין יבין.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב