בכיר בלשכת ראש הממשלה נזף בנעמה יששכר

ראש הסגל של נתניהו התקשר לאמה של יששכר ונזף בה על כך שלא נתנה קרדיט לראש הממשלה, רק לאחר מכן הוסיפה נעמה ותיקנה את הטעות: "נודה לנתניהו תמיד על הפעולות שעשה".

שעות לאחר שפרסמנו לראשונה כי נעמה יששכר, הצעירה הישראלית ששוחררה מהכלא הרוסי לפני פחות משבועיים, פרסמה היום (ראשון) פוסט תודה לכל הפעילים שסייעו להביא לשחרורה חוץ משמו של ראש הממשלה נתניהו. ראש הסגל של נתניהו התקשר לאמה של יששכר ונזף בה, רק לאחר מכן הוסיפה נעמה ותיקנה את הטעות: "נודה לנתניהו תמיד על הפעולות שעשה".

נעמה לא שכחה להודות לפעילים שסייעו לשחרורה וגם לשורה של ידוענים בהם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ומנחי הכוכב הבא, אלא ששמו של נתניהו נעדר משום מה, וכמה דקות לאחר פרסום הכתבה באקטואליק הופצה הכתבה בשדה קוצים ברחבי הרשת שגעשה ותססה על כפייות הטובה.

הכתבה שרצה בכל הרשת הגיעה גם לראש הסגל של נתניהו, אשר חיון, שהתקשר לאמה של נעמה – ונזף בה על כך שנתניהו לא מוזכר. האם יפה הסבירה שלנעמה לא הייתה כל כוונה לפגוע ושמדובר בפוסט תודה לפעילים בלבד.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי חיון לא נזף באך אחד ושהוא עומד בקשר צמוד עם יפה זה מספר חודשים. עוד נמסר כי לשכת ראש הממשלה מלווה ותמשיך ללוות את יפה גם בהמשך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *