"האנטישמיות האלימה מרימה מראש": התגובות החמורות לפגיעת הרב

בעקבות תקיפת רבה של ארגנטינה הלילה, הרב גבריאל דוידוביץ', בכירי המערכת הפוליטית בישראל הגיבו לאירוע בחומרה רבה

בעקבות תקיפת רבה של ארגנטינה הלילה, הרב גבריאל דוידוביץ', בכירי המערכת הפוליטית בישראל הגיבו הבוקר לאירוע בחומרה רבה.

‏שר הביטחון לשעבר, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן: "כאשר גל האנטישמיות שוטף את העולם, יהודי התפוצות צריכים לזכור, כי הבית הלאומי היחיד ליהודים הוא מדינת ישראל. תקיפתו של הרב גבריאל דוידוביץ', הרב הראשי של ארגנטינה, מזכיר את הימים האפלים ביותר בהיסטוריה היהודית. אני מאחל החלמה מהירה לרב ולרעייתו וקורא שוב ליהודים בתפוצות לעלות לישראל. פה זה הבית שלכם!".

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג: "שולח בבוקר קשה זה איחולי החלמה לרב דוידוביץ', רב הקהילה היהודית בארגנטינה ורעייתו שהוכו באכזריות בביתם. בזבל האנושי שמקורו ומניעיו בשנאת יהודים חובה להילחם עד חורמה. הסוכנות היהודית יחד עם הממשלה וארגונים יהודיים נוביל מאמץ בינלאומי למלחמה בנגע הנורא המרים ראש בצורה מדאיגה ביותר".

ח"כ יואב בן צור, חבר ועדת חוץ וביטחון: "אירוע קשה וחמור, לצערנו האנטישמיות הופכת לשפה בחלק ממדינות העולם. אם לא ינקטו ויישמו תכניות למיגור הרעה החולה הזאת היא תהפוך לתרבות מסוכנת, אנטי דמוקרטית ואיום קיומי על כלל אזרחי מדינות העולם הנאורות. בכל עת, ישראל תהיה הבית הטבעי עבור כל אותם יהודי התפוצות המעוניינים לשוב אליה".

ח״כ עמיר פרץ: "מזועזע מתקיפת הרב הראשי של ארגנטינה גבריאל דוידוביץ׳ ואשתו, ומאחל להם החלמה מהירה. אין זה משנה מה הרקע. הרמת הראש של האנטישמיות בארגנטינה ובעולם היא בלתי נסבלת. על הממשלה לדרוש מהרשויות בארגנטינה לפעול במהירות ובנחרצות. עלינו לעשות הכל להבטיח את שלומם של יהודים בכל מקום בעולם".

יו"ר העבודה, אבי גבאי: "איחולי החלמה לרב הראשי של ארגנטינה, גבריאל דוידוביץ' וחיבוק לחברי הקהילה. אנחנו יחד אתכם במאבק באנטישמיות, באגרנטינה, בצרפת או בכל מקום אחר שבו ינסו החשוכים לפגוע בנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *