"יחס מחפיר": תלונות רבות נגד אופטיקה הלפרין

תלונות רבות הגיעו לשולחננו על יחס מחפיר מצד רשת אופטיקה הלפרין. הטעיות בפרסום, אי מתן פיצוי ללקוחות שניזוקו ועוד ועוד.

זה אופטיקה? תלונות רבות הגיעו לשולחננו על יחס מחפיר מצד רשת אופטיקה הלפרין. הטעיות בפרסום, אי מתן פיצוי ללקוחות שניזוקו, ועוד ועוד.

שדרן רדיו קול ברמה רונן גרוס שוחח בתוכניתו 'בגובה הכיס' עם שתי לקוחות החברה שעל פי הסיפור שלהן נראה כי לא יחזרו עוד להיות לקוחות הרשת. בדקנו עם מנכ"ל המועצה לצרכנות עופר מרום להבין כיצד הם מטפלים בתלונות הללו.

עד לרגע זה לא התקבלה תגובה מאופטיקה הלפרין.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עבודת חובבנית

    כבר שש פעמים שהלכתי לסניף וכל פעם המספר בעדשות המשקפיים לא תקין! אי אפשר לראות שום דבר! שני אופטומטריסטים שונים עם אותה עבודה חובבנית.

    אירנה |
    הגב
  2. יחס מחפיר

    אני ממש מאוכזב מהיחס של המנהלת בנתיבות שבלי בושה לאחר שניגרם נזק לאשתי בגללה שאשתי ביקשה היתנצלות היא חייכה ואמרה לה שהיא ( אשתי) הייתה שפן נסיונות בושה וחרפה

    ישראל |
    הגב
  3. ממש יחס מגעיל ביחס של המנהלת בסניף נתיבות קראה לאשתי אפילו שפן נסיונות ממש בושה וחרפה

    אני ממש מאוכזב מהיחס של המנהלת בנתיבות נכון להיום חוסר רגישות בעליל

    ישראל |
    הגב
  4. גם אני נפגעתי מהם מאוד ולא לקחו אחריות...

    שומר כספו ירחק מהם…

    אבי |
    הגב