לא תאמינו היכן מבלה ישראל פרוש בלילות – תיעוד בלעדי

צפו: כך מתמודד ראש עיריית אלעד עם הנוער הנושר: "אני מסתובב בלילות או בבתי קברות, או בבתי חולים לחולי נפש – כשיש לי זמן פנוי אני מבקר אנשים בבתי כלא" כך התבטא ישראל פרוש לאחרונה בפני אנשי חינוך

בסרטון שהגיע לאתר 'אקטואליק' ממפגש שנערך בעיר אלעד בין ראש העיר ישראל פרוש לבין אנשי חינוך מהמחוז החרדי, נצפה ראש העיר מסביר לנכוחים את הקושי העצום שיש בהתמודדות עם הנוער של הדור החדש.

בקטע שאנו מפרסמים הערב פותח ישראל פרוש ואומר: "אנחנו דור מאוד מאוד חלש, נפשית. ילדים נושרים. תסתובבו באברבנל, פרדסיה, באיתנים, בכפר שאול, אני נמצא שם, אני את הלילות שלי נמצא או בבתי קברות, או בבתי חולים לחולי נפש, כשיש לי זמן מיותר אני הולך לבית כלא לבקר אנשים".

פרוש המשיך ואמר "אני לא אוהב להסתובב עם אנשים נורמלים, אני אוהב להסתובב רק עם מי שלא שפוי, כי שם אני צריך להיות. האנשים הנורמלים יודעים להסתדר, את הרחובות ינקו גם ככה".

ר"ע אלעד הסביר "אני מפתח אתכם שיחה של אבא לילדים, כי כל אחד מכם אבא לילדים. נכון יש תקציב במשרד החינוך שקוראים לו לימודי שחיה, אני גייסתי 120 מיליון שקלים, כמעט לא מתקציב המדינה, מתרומות, מפה ושם. למה כי באתי לעיר ואמרתי אין כאן סיפרייה, עכשיו ילדים שאין להם סיפרייה מה הם עושים בלילה? לוקחים את הפלאפונים שלהם, מתחברים לוויי פיי של המרכזים המסחריים, גולשים למקומות שאין חזרה משם, אמרתי אם היה ספריה הילדים היו יושבים שם".

ישראל פרוש המשיך לשפוך את משנתו ואמר: "ביקשתי תקציב לספריה ולא קיבלתי, פתחתי ספרייה מתרומות, ישבתי לאנשים מחוץ לבית הרגתי אותם, הקמתי ספרייה בקראוון, שנה ראשונה הבאתי 300 אלף ספרים, ותקציבים שקל לא".

בהמשך סיפר ראש העיר "הקמתי חוגים, ארבעת אלפים תלמידים לומדים שם, עכשיו אני רוצה להקים בריכה, באתי למשרד החינוך אמרתי להם אתם מממנים כיתות ה' ו' ברשמי, אני לא מתערב , הרבנים אמרו לא להתערב אני לא נכנס אליהם פנימה, אבל תנו לי לתת להם לימודי שחיה,אני משקיע כאן 120 מיליון שקלים שיהיה להם טוב אבל לא רק ברשמי, אז אין לימודי שחיה, אבל לא נורא נמשיך קדימה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *