"מגעים עם יהדות התורה": אלי ישי ביקר אצל הגר"מ מאזוז

יו"ר יחד אלי ישי היה הערב (חמישי) אצל מרן הגר"מ מאזוז ודן עימו לגבי המשך החיבור עם יהדות התורה, כן דנו על התנאים שיציבו בהמשך הדרך לגבי החיבור עם המפלגה החרדית

יו"ר יחד אלי ישי היה הערב (חמישי) אצל מרן הגר"מ מאזוז ודן עימו לגבי המשך החיבור עם יהדות התורה, כן דנו על התנאים שיציבו בהמשך הדרך לגבי החיבור עם המפלגה החרדית. לעת עתה נראה כי חיבור עם שס ירד מעל הפרק. או כפי שבבית הרב מאזוז אמרו "הוא לא היה כלל על הפרק", כן הדגישו בבית הרב מאזוז כי "דרעי לא שוחח בחודשים האחרונים עם הרב או עם אנשי ביתו".

על פי ההערכות, ביחד ידרשו מיהדות התורה לפחות תפקיד של שר עבור ישי אם וכאשר יהדות התורה תכנס לממשלה לאחר הבחירות בתמורה לתמיכה של ראש הישיבה במפלגה החרדית.

אמש דיווחנו על כך שבמפלגת ש"ס עושים מאמצים בימים האחרונים, על מנת לקבל את תמיכת מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' מרן הגר"מ מזוז לקראת הבחירות הקרובות, ומנסים לנהל משא ומתן מול אנשי ביתו, אך כעת טרם ברור כי המו"מ לא ישא פרי כיוון שבקרבתו של הרב מזוז טוענים שהרב לא יזוז ללא התחייבות למקום ריאלי עבור אלי ישי.

ולא רק ש"ס עמדה לפתחה של ישיבת כסא רחמים, חוץ ממנה ישנן ארבע מפלגות שישמחו לקבל תמיכה מהרב מזוז וממפלגת יחד, כאשר כמובן כולן מגיעות ממפלגות הימין. ואלו הן המפלגות:  'עוצמה יהודית' 'נעם', מפלגות הימין החרד"ליות, שלוטשות עיניים למצביעי 'יחד' של אלי ישי

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *