מסמינר וולף לסמנכ"לית אמדוקס: הסיפור המדהים של רוחמה אלשטיין

רוחמה אלשטיין, גדלה בבני ברק במשפחה של עשרה ילדים, למדה בסמינר וולף במסלול מדעי המחשב והתחילה לעבוד בחברת אמדוקס בגיל 19. מהר מאוד התקדמה ונקראה לעבוד במשרדי החברה בדאלאס טקסס

בטורה השבועי של סיון רהב מאיר ב'ידיעות אחרונות' היא מספרת כי פגשה חרדית בניו יורק שבגיל 18 למדה סמינר הרב וולף בבני ברק וכיום היא סמנכ"לית בחברת 'אמדוקס'.

רהב מאיר כותבת כי פגשה השבוע בארה"ב חרדית בשם רוחמה אלשטיין, ומהר מאוד נדהמה לגלות כי היא הצליחה להתקדם בצעדי ענק במהלך שהותה בגולה. "היא גדלה בבני ברק במשפחה של עשרה ילדים, למדה בסמינר וולף במסלול מדעי המחשב והתחילה לעבוד בחברת אמדקוס בגיל 19".

כיום היא סמנכ"לית באמדוקס חברה שמפתחת תוכנה ושירותים לחברות הטלקום וספקי התקשורת הגדולים בעולם. "מהיום הראשון היה לי דרייב מאוד חזק, רציתי להוכיח שאני מתכנתת הכי טובה באמדקוס, גם כאשה וגם כדוסית", היא מספרת לסיון רהב וממשיכה לתאר: "לא עצרתי באותו תפקיד, וכבר בגיל 33 קודמתי להיות סמנכ"לית באמדוקס".

אלשטיין שלחה את הבנים ללמוד בישיבות בארץ, והבת הקטנה יחד איתה ובעלה אחיטוב אלשטיין, בוגר ישיבת חברון גאולה נשארו להתגורר באמריקה.

רוחמה אחראית על אלפי עובדים ברחבי העולם בסביבה רב תרבותית. "לא מזמן קולגה חילונית אמרה לי", מספרת אלשטיין, "יש לך שליחות, עצם המציאות שלך שוברת הרבה סטיגמות. אם אני אראה למישהי השראה שאין שם תקרת זכוכית היה שווה".

לסיכום היא משגרת מסר לכל הבנות החרדיות שחולמות להתקדם בתחום ההייטק, "מהניסיון שלי כל אחת שרוצה, שיש לה כישורים ומוכנה לעבוד קשה וללמוד כל הזמן יכולה. אבל לא תמיד זה קל, לפעמים משלמים מחיר, אבל במאזן הסופי המשפחה מאושרת יותר כשאמא מגשימה את עצמה ומסופקת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רוב הפריצות החרדית יוצאת מהסמינר הדפוק וולף איכסע

    מגעילונים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב