נסראללה מאיים: "התגובה בלתי נמנעת"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס עם צאת השבת למתיחות בין ישראל ולבנון והזהיר את ישראל מפני תגובה אפשרית. "התגובה שלנו לא תגיע מכיוון חוות שבעא אלא מתוך שטח לבנון", אמר נסראללה. "התגובה שלנו צריכה להיות בצורה של הפלת כטב"מ ישראלי"

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס עם צאת השבת למתיחות בין ישראל ולבנון והזהיר את ישראל מפני תגובה אפשרית. "התגובה שלנו לא תגיע מכיוון חוות שבעא אלא מתוך שטח לבנון", אמר נסראללה. "התגובה שלנו צריכה להיות בצורה של הפלת כטב"מ ישראלי".

נסראללה האשים את נתניהו שפועל באגרסיביות בכל הגזרות – סוריה, לבנון, עזה ועירק. ואמר כי "המדינה שמייצרת טילים גרעינים ונשק כימי לא יכולה לבוא אלינו בטענות בנוגע על נשק מדויק – נתניהו רוצה ליצור משוואה חדשה של פתיחה באש".

כן התרברב ואמר כי לחיזבאללה אין צורך במפעלים לדיוק טילים. "יש לנו כבר מספיק טילים מדויקים", אמר. "ישראל תשלם על הפעולות האגרסיביות שלה באיזור".

גורמים מסרו לאתר הלבנוני "אל-נשרה" כי"התגובה של חזבאללה לתקיפת המזל"טים ברובע הדאחייה תתרחש לפחות בעוד כשבועיים ותחשוף המונים לסכנה במקרה וישראל תגיב לתקיפה. כמו כן, ציינו הגורמים שזהו אינטרס של חזבאללה לדחות את תגובתם ולשמור את ישראל במצב של פח

מוקדם יותר דיווחנו כי של המתיחות בצפון, בצה"ל החליטו הערב לדחות תרגיל הצה"לי שהיה אמור להתקיים השבוע. כן הודיע הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, כי החלפת דובר צה"ל תדחה גם היא. עם זאת, שנת הלימודים בצפון תיפתח כרגיל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *