עידכון מתוצאות האמת: כחול לבן מובילה במנדט על הליכוד

בתום ספירת 90.4% מהקלפיות בבחירות לכנסת ה-22 עולה שמפלגת כחול לבן מובילה על פני הליכוד במנדט אחד – 32 לעומת 31. הערבים עלו ל-13

בתום ספירת 90.4% מהקלפיות בבחירות לכנסת ה-22 עולה שמפלגת כחול לבן מובילה על פני הליכוד במנדט אחד – 32 לעומת 31. גוש המרכז-שמאל עם 56 מנדטים, גוש הימין עם 55 מנדטים – וישראל ביתנו שלה יש את האפשרות לחבור לאחד הגושים יש 9.

הרשימה המשותפת היא המפלגה השלישית בגודלה בישראל עם 13 מנדטים, ישראל ביתנו של ליברמן עם 9 מנדטים, כמו גם ש"ס של דרעי . יהדות התורה עם 8 מנדטים, ימינה של איילת שקד עם 7, העבודה-גשר עם 6 והמחנה הדמוקרטי עם 5.

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, אמר לכתבים שהמתינו מחוץ לביתו בראש העין: "אנחנו מחכים לתוצאות האמת. נאחל לעם ישראל ממשלת אחדות טובה ורצויה. הרבה זמן היינו עסוקים בקמפיין, עכשיו הגיע הזמן לרוץ באמת".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, הבהיר הבוקר שוב כי לא ישב עם החרדים והערבים. "יש אופציה אחת ויחידה – ממשלת אחדות לאומית", הבהיר. "כל מי שבונה או חושב שיש שם באופק אופציה של בחירות חדשות – היא לא קיימת".

יו"ר ישראל ביתנו הבהיר כי לא יישב בממשלה עם הרשימה המשותפת והציב תנאים ברורים. "תנאי סף לכניסה לממשלה זה לימודי ליבה, אמר. "אנחנו נתנה כל תמיכה ממשלתית במסגרת חינוך חרדי, אך ורק עם כניסת לימודי ליבה. בלי ליבה אין תמיכה ממשלתית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *