צפו בכץ מגיב לדו"ח הפקקים: "עשיתי מהפכה"

לאחר שמבקר המדינה פרסם היום דו"ח חמור על התחבורה הציבורית שקבע כי מדובר ב"כשל מערכתי מתמשך" – שר התחבורה כ"ץ העניק ראיון באולפן המהדורה המרכזית של ערוץ 2 וטען להגנתו כי חולל מהפכה אדירה

לאחר שמבקר המדינה פרסם היום דו"ח חמור על התחבורה הציבורית שקבע כי מדובר ב"כשל מערכתי מתמשך" – שר התחבורה כ"ץ העניק ראיון באולפן המהדורה המרכזית והסביר: "אני עושה עבודה מצוינת והובלתי מהפכה ענקית".

במהלך הריאיון הוצג בפני השר, תיעוד של תלמיד שצילם את הדרך לבית הספר בתחבורה הציבורית, לתלמיד לקח לו 4 שעות להגיע, על כך השיב כ"ץ כי "התחושה של האנשים היא שיש כאן מהפכה אדירה ולא שהם כל הזמן בפקקים".

"אני מכבד את מבקר המדינה אבל הטיעון שעולה מהדוח שלו לגמרי מופרך", הגיב כ"ץ. "אני גאה במהפכה שהבאתי בעשר השנים האחרונות. הארכת הכבישים חיברה את האנשים למדינה ואין ניגוד בין הדברים. ההשקעה בתחבורה הציבורית מבחינת כסף היא גבוהה יותר מבכבישים". "הרכבת במרכז תתחיל את פעילותה בזמן ולכן המבקר הוריד את זה מהדוח הנוכחי", טען. "אני יכול להסתכל בעיני הציבור ולהגיד – יש כאן מהפכה ענקית".

השר כ"ץ הביע תמיהה על תזמון פרסום הדוח: "יכול להיות שבמקרה או שלא, אבל העובדה שהדוח פורסם לפני הבחירות הופכת את זה לדיון פוליטי". עוד אמר: " הדוח הזה יישכח בקרוב ונפיק את הלקחים הרלוונטים ממנו ונתקן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *