חברת חשמל מן הארגונים המאוימים והמותקפים ביותר בעולם

שיתוף הפעולה נועד לפתח מרכז מצוינות

בנק הפועלים וחברת סייברג׳ים, השותפה העסקית של חברת החשמל בהגנת סייבר, הודיעו במסגרת כנס סייברטק ת"א, על חתימת מזכר הבנות (MOU) לשיתוף פעולה והשקעה.
סייברג'ים הינה מובילה עולמית בפתרונות אימון והכשרת סייבר, המנוהלת מישראל. שיתוף הפעולה נועד לפתח מרכז מצוינות, ידע וטכנולוגיה בתחום אימוני הסייבר לגופים בנקאיים ופיננסיים בישראל ובעולם.

בזכות שיתוף הפעולה העסקי המוצלח בן שבע השנים בין חברת סייברג׳ים וחברת החשמל הישראלית, מן הארגונים המאוימים והמותקפים ביותר בעולם, נבנתה רשת הזירות של החברה בעולם. השותפות החדשה עם בנק הפועלים תתמקד בבניית מצוינות דומה לתשתיות השוק הפיננסי. שיתוף הפעולה יאפשר הקמת זירה פיננסית ראשונה בישראל עם תכנית התרחבות לזירות נוספות בבירות פיננסיות בעולם.

הרשת החדשה תעשה שימוש ותרחיב את הפריסה העולמית הנוכחית של חברת סייברג׳ים, הכוללת 10 מתקני אימון בערים שונות ברחבי העולם כמו ניו-יורק, מלבורן, אמסטרדם וטוקיו. הזירות של סייברג׳ים עושות שימוש בטכנולוגיות ממוקדות לאימון יכולות וידע של בעלי תפקידים שונים בחברה ומאפשרות אימון-חי ייחודי, בו האקרים מריצים התקפות סייבר מורכבות על מערכות-תשתית המדמות את הסביבה המבצעית של הלקוח. האימונים החיים הוכרו כאמצעי היעיל והארוך הטווח ביותר להקניית מיומנות ומודעות לעובדים וצוותים מקצועיים בארגונים בתעשיות בסיכון סייבר גבוה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *