לאחר מאות שיגורים – בצה"ל מבטיחים: "הלילה עזה תרעד ותבער"

בתום ישיבת הקבינט הוחלט כי צהל יחריף הלילה את התגובות ברצועת עזה, בסדר גודל שלא נראו זמן רב

בתום ישיבת הקבינט הוחלט כי צה"ל יחריף הלילה את התגובות ברצועת עזה, בסדר גודל שלא נראו זמן רב. במטח הירי האחרון, בית באחד מישובי שער הנגב ספג פגיעה ישירה. אין נפגעים בגוף, נזק נגרם לבית ולרכוש. צוותי המועצה במקום.

דובר צה״ל מוסר כי נכון לשעה זו זוהו כ-150 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות שיגורים. גורם מדיני מוסר הערב: "הסבב הזה יהיה קשוח. איו ברירה. ישראל הגיעה למצב שהיא חייבת להחזיר ההרתעה שאבדה. אושרו המון יעדים לתקיפה. לא צפויה כניסה קרקעית. ירו על ירושלים, זה יתקל בתגובה קשה מאוד. נערכים גם לירי על תל אביב והמרכז".

שר הביטחון גנץ מקיים כעת עם הרמטכ"ל כוכבי התייעצות ביטחונית ואישור תוכניות להמשך הפעולות הצפויות. גנץ לראשי רשויות בדרום: "לא יהיה לכם שקט הערב כי אנחנו נרעיש את הסביבה".

בכיר בחיל האוויר מסר כי תגובת צה" ל עוד בחיתולים, הלילה עזה תרעד ותבער". הכתב ניר דבורי ניתח: "ממה שאני מתרשם, התקיפות זה עוד לא מה שדיברו במערכת הביטחון, זה לא המאסה האמיתית".
דובר הזרוע הצבאית של חמאס מציב אולטימטום חדש הלילה: אם האויב לא יפסיק את המצור על המתפללים באלאקצא עליו לצפות לתגובתנו בתוך שעתיים

רוני דניאל, פרשן צבאי ׳חדשות 12 דיווח׳: מעריך שהעיקר התקיפות יהיו הלילה. צה״ל צריך להשלים המשימות שהגדיר לעצמו טרם היציאה לסבב הזה ולא להתחשב כעת במה שרוצה חמאס ולניסיונות התיווך. יש להדגיש כי אין תקיפת דיונות חול – זו אגדה אורבנית.


בתל אביב: לימודים יתקיימו רק במוסדות שיש בקרבתם מרחבים מוגנים. עכשיו הצוותים החינוכיים מודיעים להורים במוסדות שבהם לא יהיו לימודים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *