מחדל הקורונה: קבלת הקהל בביטוח הלאומי תעבור לשירות טלפוני

קבלת הקהל בביטוח הלאומי תעבור לשירות טלפוני מפקיד מקצועי החל מיום חמישי הקרוב

עקב התחלואה הגוברת של נגיף הקורונה, הביטוח הלאומי יעביר את מרכז הכובד של קבלת הקהל הפרונטלית בסניפים, החל מיום חמישי הקרוב (13.1.22), למתן מענה טלפוני.

אזרחים שהזמינו תור באמצעות מערכת לזימון תורים, יקבלו מסרון מטעם הביטוח הלאומי ובסמוך לתור יתקשר אליהם נציג מטעם הארגון לטובת הטיפול בבקשתו. הוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי – ימשכו כסדרן.

הביטוח הלאומי ימשיך להוציא עדכונים שוטפים על כל שינוי בתחום אחריותו – באתר הרשמי של הביטוח הלאומי, הטלגרם, האינסטגרם ודף הפייסבוק של הביטוח הלאומי.

מהביטוח הלאומי נמסר: "אנו נמצאים במתכונת חירום כבר קרוב לשנתיים ועובדי הביטוח הלאומי ממשיכים לתת שירות שוטף לציבור הישראלי. באותה נשימה יש לזכור שעובדי הביטוח הלאומי הפרוסים בכל רחבי הארץ הם חלק בלתי נפרד מהציבור, וגם אצלנו ישנם חולים רבים ומבודדים והדבר משפיע באופן ישיר על כוח האדם הזמין. אנו ממשיכים להשקיע משאבים גדולים לקידום מענה בדיגיטל ובמוקדים הטלפונים, כדי לוודא שהאזרחים יקבלו את המענה המקצועי, היעיל
והשירותי ביותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *