סגן ראש עיריית בני ברק: הכתמת הערים החרדיות כנגועות בקורונה תרתיע מעסיקים

"זו עלולה להיות בכייה לדורות"

עו"ד גדליהו בן שמעון סגן ראש עיריית בני ברק, פנה למשרדי הבריאות והכלכלה בטענה קשה, כי לכל אורך הדרך בטיפול במשבר הקורונה במגזר החרדי, אף אחד לא לקח בחשבון את המיתוג הבעייתי שבונים למגזר החרדי, כמפיץ מחלות ומסכן את שלום הציבור. תדמית כזו שעלולה לפגוע קשות ביכולת לשלב חרדים בשוק העבודה ודווקא בימים טרופים אלו שהעתיד הכלכלי לוט בערפל.

לדבריו של בן שמעון:

"מדינת ישראל השקיעה הון עתק בשילוב החרדים בתעסוקה, ובעז"ה אנחנו רואים פירות. יותר ויותר חרדים משתלבים ומפרנסים את משפחתם בכבוד וכעת, ההישגים עלולים לרדת לטמיון"

ובן שמעון מפרט: "יש חשש גדול שהכתמת הערים החרדיות והציבור החרדי ככאלו שנגועים בנגיף הקורונה ועלולים להדביק כל מי שמגיע איתם במגע, תרתיע מעסיקים מלהעסיק את הציבור החרדי. על הממשלה מוטלת החובה להכניס את זה למערך השיקולים ולהציע פתרונות קונקרטיים ומידיים", המשיך.
על הממשלה מוטלת החובה להכניס את זה למערך השיקולים ולהציע פתרונות קונקרטיים ומידיים. בשנים האחרונות הגענו להישגים אדירים בכל מה שקשור לשילוב הציבור החרדי בעולם התעסוקה, וכל זה נעשה בהסכמה ובהידברות. כעת, כל ההישגים הללו עלולים להתרסק. זו עלולה להיות בכייה לדורות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *