שעה תורנית חדשה ב'קול ברמה'

בכל בוקר בין 6:00 ל-7:00

כולל בוקר בקול ברמה: שעה תורנית חדשה וייחודית ברדיו 'קול ברמה' החל מיום ראשון הקרוב ובכל יום בין השעות 06:00 ל 07:00.

תחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה' מתחדשת בשעה תורנית חדשה ומיוחדת הכוללת שיעור דף יומי המותאם לכלל הציבור מפי הרב אריאל פרץ שליט"א לאחריו תשודר הפינה "מסר יומי מהדף היומי" מפי הגאון הרב חיים דוד קובלסקי שליט"א מייסד הפרוייקטים 'ותן חלקנו' ו'מאורות הדף היומי'.

בהמשך התוכנית יעביר הגאון הרב פנחס רז שליט"א את המשנה היומית מסדרת הספרים "משניות מבוארות" אותה חיבר הרב ישראל מאיר הכהן ולאחריו הלכה יומית מפי הרב הגאון שי עמר שליט"א בשיתוף מכון 'בית מורשת מרן'.

את השעה התורנית יחתמו המקובל הצדיק הרב בניהו שמואלי שליט"א בפינה ייחודית 'בדרכי אבות' על גדולי ישראל ודרכי הנהגתם והרב שמואל עידן שליט"א בפינה 'קדוש ישראל' לציון יום הפטירה של גדולי ישראל תולדותם ופעוליהם.

ברדיו 'קול ברמה' בחרו לקרוא לשעה תורנית ייחודית וגדושה זו 'כולל בוקר' שכן מטרתה לאפשר לעשרות אלפי המאזינים והמאזינות להינות ממגוון רחב של שיעורי תורה הלכה והשקפה אקטואליים המותאמים לשעת בוקר זו והמשקפים את הצמאון הגדול בקרב ציבור המאזינים לעוד ועוד תוספת של תורה וקדושה.

מ'קול ברמה' נמסר כי "אנו גאים נרגשים ושמחים לקראת שידורו של 'כולל בוקר' ב'קול ברמה' זאת על פי קביעתו ואמירתו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל כי קול ברמה הינו "הישיבה הגדולה ביותר בעולם".

אנו בטוחים כי קהל המאזינים והמאזינות מכל גוונים הציבור שוחרי התורה והמסורת ימצאו בתוכנית זו שעה של קורת רוח וקדושה למען שמו באהבה".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שיעורי הדף יומי הרב אריאל פרץ

    גם אני רוצה להוריד את כל השיעורים של הרב אריאל פרץ בדף היומי בבוקר
    0533438102

    גד |
    הגב
  2. הדף היומי

    היי שמי איילון
    ואני רוצה לשמוע ברצץ /להוריד את כל הדף היומי של הרב אריאל פרץ, איך אני מבצע את זה?

    איילון קופמן |
    הגב
  3. אני רוצה להוריד את כל השיעורים של הרב אריאל פרץ בדף היומי בבוקר

    אם אפשר לחזור אלי בשביל לדעת איך אפשר להוריד את השיעורים הללו הם נותנים לאבי כח לכל היום הפ:ל שלי:0583269271
    תודה רבה

    שרה |
    הגב