אביו של מושי קליינרמן: "כיוון החקירה מעלה את החשש שהוא איננו"

גורם בעיר מודיעין עילית שבקי בפרטים טוען לאקטואליק כי המשטרה מנפחת את הפרשה ואין קשר בין העלמות הנער למקרה ההטרדה

"כיוון החקירה מעלה את החשש שהוא איננו", כך אומר לוינט האבא של מושי קליינרמן. אך הוא לא חושב שהנורא מכל קרה. גורם בעיר מודיעין עילית שבקי בפרטים טוען לאקטואליק כי המשטרה מנפחת את הפרשה ואין קשר בין העלמות הנער למקרה ההטרדה.

שיחת טלפון מהימים האחרונים הובילה להתפתחות ומעצר חשוד. למרות החששות, האב שמואל שומר על תקווה. "אנחנו עדיין בטוחים שמוישי בחיים ומאמינים שהוא יחזור בריא ושלם. אנחנו מקווים שההתפתחות הזו בחקירה תוביל למשהו טוב ובקרוב הוא יחזור אלינו".

מוקדם יותר, בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על הפרשה בעקבות כיוון החקירה החדש. עדיין לא ברור אם הממצאים החדשים יובילו לפריצת הדרך שהחוקרים מייחלים לה.

ממטה ההסברה נמסר כי החל משעות הבוקר מתרוצצות שמועות שונות ומשונות ברחבי הרשת אודות גורל הנער מויישי קליינרמן.

מובן כי למשפחתו והוריו של מויישי אין כל דרך למנוע זאת אולם מחובתינו להבהיר כי כל פרסום מיותר שכזה פוגע קודם כל ברגשות הוריו של הילד, שגם כך עוברים ימים קשים מנשוא.

מדובר בפרסומים וציוצים חסרי שחר ובעיקר חסרי אחריות.

משיחות שאנו מנהלים עם גורמי החקירה באמצעות הגורם היחיד מטעם המשפחה המוסמך לקבל מהם פרטים , עולה תמונה שונה בתכלית. מובן כי אנו נמשיך ונכבד את צו איסור הפרסום עד להסרתו כחוק אולם אנו מבקשים בזאת אל תתנו יד להמשך הפצת השקרים האלו ברשת שכן הם פוגעים, כאמור,בראש ובראשונה בהוריו של מויישי ומשפחתו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *