אורבך פתח במגעים להקמת ממשלת חלופית

‏שלושת המפלגות (כאשר ח"כים מ'דגל התורה' מובילים את היוזמה) שולחים מסר לסער: "מוכנים לחתום על הסכם הביטחונות ולהתחייב כי לא ניתן להפיל את הממשלה ללא הסכמת כל שותפיה."

השותפים של הליכוד לבלוק (יהדות התורה, ש"ס והציונות הדתית) טרם ויתרו על המאמץ להקים ממשלה חלופית, גם אחרי שהשיחות עם אנשי תקווה חדשה נעצרו והוקפאו, כך מדווחת הכתבת אנה ברסקי.

‏שלושת המפלגות (כאשר ח"כים מ'דגל התורה' מובילים את היוזמה) שולחים מסר לסער: "מוכנים לחתום על הסכם הביטחונות ולהתחייב כי לא ניתן להפיל את הממשלה ללא הסכמת כל שותפיה. "

התנאים מבחינת הערבים הפוטנציאליים: ממשלה ללא רוטציה ותיק המשפטים נשאר בליכוד.

‏עם זאת, חברי גוש הליכוד מודים כי לעת עתה הצעתם תלויה באוויר כי "סער לא שם", ומעריכים כי הסיכוי להקמת ממשלה חלופית אינו גדול.

חזקי ברוך מדווח כי אורבך מתחיל במגעים להקמת ממשלה חלופית ומקיים שיחות עם חברי כנסת חרדים ועם הליכוד. אמר למקורביו שאין עתיד לממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת ולכן הוא שלם עם הצעד שבו נקט. אגב אם יביאו את חוק יו"ש להצבעה אורבך יגיע למליאה ויצביע בעד.

בקואליציה יש מי שמבינים שהסוף קרב, ושוקלים להדיח את אורבך מראשות ועדת הכנסת ולהעביר את חוק הנאשם בשיתוף פעולה עם המשותפת. הזזתו של אורבך מתפקיד יושב-ראש הוועדה הכרחית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *