"אחדות ואחווה" • ממלכת החינוך של קהילת חב"ד בבני ברק

הרב שלמה מרגליות שעומד בראש מוסדות חב"ד בבני ברק אומר כי "קהילת חב"ד בבני ברק נמצאת בשיא פריחתה החינוכית, הקהילתית והרוחנית. מוסדות החינוך בבני ברק הפכו בשנים האחרונות לממלכה של ממש והם משמשים כדוגמא ומופת גם מחוץ לגבולות החסידות והעיר.

בטאון חדש הופץ בערב שבת בעיר בני ברק, בקרב בתי הכנסת של חסידות חב"ד, וזאת לרגל חודש אלול שבפתח ותנופת העשייה בקרב מוסדות החינוך של החסידות בעיר.

תחת הכותרת "ממלכת החינוך", הבטאון מעניק סקירה מקיפה וחדשותית על מפעל החינוך הענק של חב"ד בבני ברק, ועל הפעילות הנרחבת שהתרחשה בשנה החולפת בין כותלי מוסדות "בנות חנה" הכוללים בית ספר יסודי ועל יסודי, סמינר, גני ילדים לבנים ולבנות ועוד.

בחודש האחרון, רשמה חסידות חב"ד הישג חינוכי משמעותי לאחר שמשרד החינוך הכיר באופן רשמי בבית הספר חב"ד "בנות חנה" בבני ברק כמוסד מוכר, וזאת, בעקבות התלמידות הרבות שהצטרפו אליו בשנה האחרונה. מדובר בבית ספר יסודי שמשמש את כלל חסידי חב"ד מרחבי גוש דן ומרכז הארץ.

הבטאון סוקר גם את ההתחדשות הדרמטית הצפויה ומעניק הצצה לקמפוס הענק שצפוי להיבנות במרכז בני ברק, שבו יתנוססו בגאון מבני הקבע המפוארים של מוסדות חב"ד בני ברק, שמעניקים כבר היום מסגרת חינוכית מקיפה לילדים מגיל הרך ועד בית ספר על יסודי. בקמפוס המרווח יבנה גם משכן קבע לסמינר חדש שיצטרף בשנה הבאה לשורת המוסדות החב"דים בעיר וצפוי לשמש את הבנות המובחרות של החסידות.

בשולי הבטאון החדש, מבקשת קהילת חב"ד בבני ברק להודות לראש העיר אברהם רובינשטיין ולמנהל לשכתו גודי סילמן "התומכים ומסייעים מכל הלב כדי שלבנות חב"ד בעיר יהיה מוסד חינוכי ברמה גבוהה". הבטאון מצטט את דבריו של ראש העיר במפגש עם נציגי ההורים: "האפליה שליוותה כל השנים את מוסדות החינוך של חב"ד בבני ברק, אינה קיימת עוד, בשנים האחרונות השקענו רבות כדי שמוסדות החינוך של חב"ד בעיר, יקבלו מה שמגיע להם בדין וביושר", אמר.

הרב שלמה מרגליות שעומד בראש מוסדות חב"ד בבני ברק אומר כי "קהילת חב"ד בבני ברק נמצאת בשיא פריחתה החינוכית, הקהילתית והרוחנית. מוסדות החינוך בבני ברק הפכו בשנים האחרונות לממלכה של ממש והם משמשים כדוגמא ומופת גם מחוץ לגבולות החסידות והעיר. האחדות והאחווה של הקהילה – הם המפתח להצלחה האדירה", אמר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בעל צמח צדק אסר פאה נכרית. וכן הרבי ממ"ש ע"ה גם. בחבד יש הרבה מניפולאציות ושקרים. אתם אתם מעכבים הגאולה

    תמיד חושבים אחרים מעכבים הגאולה מתברר שאתם בעצמכם הרסתם סיכוי בטוח לבואו של משיח צדקנו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב